På vei nedover?

Frøken1993

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er nå 33 uker i morgen og den siste uka har jeg vært suuuper sliten, morgenkvalm, sovet dårlig til tross for tunge øyelokk, hatt mye mensmurringer (helt uregelmessig).

Kjenner det er tungt og slitsomt å bare stå opp og bevege meg. Magen er i veien, og frøkna spenner opp i ribbena og på blæra og alt det der.

Føles ut som jeg nesten når depresjonsstadie... er det flere som føler det samme? Altså skikkelig gravid og tung i siste innspurt? Er det vanlig å bli værre i formen på slutten?
Har ikke målt blodtrykk nå, men føles som jeg hadde blitt målt til død så sliten dom jeg er om dagen...

Hilsen bekymret vordende ❤️

Merker også at jeg er konstant trøtt, uansett om jeg sover 1 eller 10 timer om natten... Det er også veldig plagsomt å ikke kunne klare å gjøre alt selv lengre, eller måtte gjøre ting på andre måter enn vanlig. Syntes synd på samboer som må høre på klagingen min de dagene det er værst! Gleder meg utrolig masse til å få kroppen min tilbake nå altså! :D Tenker at nå har jeg jo klart å komme meg så langt, så nå er det jo ikke lenge igjen ❤️

Jeg kan melde meg på denne. Er i uke 38+3 og alt er slitsomt og tungt, bare å gjøre "vanlige" ting som å rydde inn og ut av oppvask maskinen er tungt. Føler at jeg ikke nyter permisjons tiden og at alt bare er nesten litt deprimerende :( men får holde ut den siste tiden nå :)

Merker at ting er tyngre, mye mer nedpress, får ikke sove selvom jeg er super trøtt osv. Er bare 30+3. Så blir nok litt værre :p men kjenner meg igjen i det du sier!

Jeg kjenner meg veldig igjen :( er 34+2, og det endret seg brått fra helt fin i formen til nesten deppa stadiet på en uke nå, fordi det er så tungt og vondt det meste :(

Kjenner meg igjen i det du skriver, har vært i laber form hele tiden, men mye mer trøtt,tung og sliten nå. Gleder meg masse til mini kommer hvertfall, er uke 33+ 0 i morgen :)

er helt med på det du skriver! ALT er et evig ork for tiden! er 34 på torsdag og siste ukene har dagene gått i å levere mini på bhg, reise hjem, rydde litt så her ser ok ut senere, legger meg i 11 tiden, sover til 14.30, henter mini i bhg kl 15.. på den måten holder jeg ut med en vilter ettåring. Når hun legger seg klokka 7 sitter (ligger) leg og mannen som hver sine slakt i sofaen og bare venter på at vi skal kunne legge oss :P skal bli SÅ deilig å få både kropp og energi tilbake!

Åh så godt å se at jeg ikke er alene! Det får med til å føle meg litt bedre.. (da er det tydeligvis ikke farlig hvertfall)☺️ var redd det kanskje var meg det var noe galt med..

Ser det spriker litt i antall uker her, men vi er da riktig flinke alle sammen som bærer fram dette mirakelet ❤️

Vi får holde sammen i siste innspurt med plager nå jenter! Lykke til alle sammen ❤️❤️☺️☺️☺️

Back
Topp