På vei mot 4 MA?

Oliven2020

Andre møte med forumet
Ser dessverre ut til at jeg nok engang vil miste lille spire. Har målt HCG som kun har 14% stigning på 48timer. Min fantastiske lege ringte meg og tok meg inn til en sjekk etter arbeidstid siden det er pinse og jeg ikke har time før til onsdag. Dessverre var det ingen hjerteaktivitet, et bittelite fosteranlegg på 1mm. Det kunne være fortidlig, men med min historikk føler jeg det er lite håp. Ny ul på onsdag, men nå har jeg bare lyst til å gi opp prosjekt attpåklatt:sad010
 
Sender deg mange klemmer ❤️ Håper på en solskinnshistorie... ❤️
 
Sender mange klemmer :Heartred Håper dere ser hjerteaktivitet til onsdag!!
 
Så utrolig trist :Heartred Håper at HCG-stigningen tar seg opp og at dere får se et bittelite hjerte banke i neste uke!
 
Sender deg masse klemmer ❤️❤️ Håper virkelig at dere får se et lite hjerte som slår neste uke ❤️
 
Ser dessverre ut til at jeg nok engang vil miste lille spire. Har målt HCG som kun har 14% stigning på 48timer. Min fantastiske lege ringte meg og tok meg inn til en sjekk etter arbeidstid siden det er pinse og jeg ikke har time før til onsdag. Dessverre var det ingen hjerteaktivitet, et bittelite fosteranlegg på 1mm. Det kunne være fortidlig, men med min historikk føler jeg det er lite håp. Ny ul på onsdag, men nå har jeg bare lyst til å gi opp prosjekt attpåklatt:sad010
Sender deg en stor klem :Heartred Har hatt MA to ganger selv, og kjenner til fortvilelsen! Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Sender deg ein stor klem og håper på ein solskinnshistorie ❤️
 
Back
Topp