På ul dagen

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Så skal en jo ikke sette sprøyta på morran før ul, man skal ta med sprøyta til timen... Men hva med sprayen? Skal jeg ta den på morran?

Jeg var også på ul idag å sko fortsette med spray og sprøytå til og med i morgen og eggløysnings sprøyte på lørdag så uttak på mandag:)

På mitt skjema står det at jeg skal spraye på ul-dagen, men ikke stikke. Hvis jeg må fortsette på Gonal-f så tar jeg denne etter ul :) I tilfelle endring i dosering..

Du ska ikke stikke på ul dagen bare spraye:), Mn eg fikk beskjed om å stikke også nå etter ul itilegg til spray t.o.m i morgen. Mn det er jo forskjellige fra person til person:)

Det kommer helt an på personen og hvilket regime man har gått på. Jeg har feks sprayet helt til jeg setter eggløsningssprøyte, men andre har fått en annen beskjed. Derfor er det litt vanskelig få råd her på akkurat det. Det beste er å spørre. Spørre MASSE! :-)

Du får mer informasjon om veien videre når du kommer til UL. Står sikkert på skjemaet ditt at du skal spraye? det gjorde det ihv på mitt. Vil ihvertfall tro at du skal spraye! En skal vel vente med sprøyta fordi de vil se på UL hvordan veien videre blir. Jeg måtte ha en ekstra sprøytedose til dagen etter UL.

Back
Topp