På TVNorge i dag.

Sorland

Forumet er livet
I kveld er det et program fra en fødeavdeling i Storbritania.

Sendes kl.20.30

har hørt den serien skal være veldig bra!

Oppdater denne i kveld da [:)]
Kallenderen på mobilen funker ikkje.

ORIGINAL: eplemos

Oppdater denne i kveld da [:)]
Kallenderen på mobilen funker ikkje.

Vi får vær flinke å minne hverandre på det da [;)]....sikkert flere her inne som også vil se på det.

ORIGINAL: Bambling

Åååh, jeg kommer til å stortute! *skriver opp i kalenderen at jeg må huske på det* [8D]

[:(]da kan vi tute i kor[:D][:D][:D]

Takk for infoen [:)][:)] Det MÅ sees [:)][:)]

Løpe over til FS å si fra [:D][:D]

Åååh det er jo midt i farmen, trodde det var Tirsdag i dag eg [8|]

Følger ikke med på farmen så slipper det problemet jeg [8D]

EPLEMOS: heldigvis siste onsdag med farmen. og på slutten av farmen om onsdagene pleier det jo bare å være kjedelig (syns jeg) men kan jo være anderledes idag da siden det er finaleuke.

jeg har såååå lyst å se det programmet på tvn, men kan iallefall følge med på det videre onsdager:)
begynner også ett liknende program på tv4 fakta (ny kanal som er GENIAL.masse dokumentarer. vi ser masse på den kanalen) (eller var det på TLC det begynte, nå ble jeg usikker. jaja)

Etter at jeg ble mor selv ELSKER jeg sånne programmer om fødsler. Likte det før også men nå er jeg enda mer interessert. vet litt mer hva det vil si kanskje:)

Farmen begynner ikke før 21.40 pga fotballkamp[:)] Men da krasjer det med paradise, så bra jeg har pvr dekoder[:)]

ORIGINAL: linko

Farmen begynner ikke før 21.40 pga fotballkamp[:)] Men da krasjer det med paradise, så bra jeg har pvr dekoder[:)]

er det sant????? yey:)  (følger ikke med på paradise)

ORIGINAL: linko

Har ikke sett en eneste episode av PH, og har tenkt å fortsette med det [:)]

Da er det snart klart for fødsler for dere som vil se på det [;)]

Spennende!

Åh, som tårene renner her [:)] Hu jenta som tok ks var så redd, og når tårene rant så begynte mine også. Og på starten av programmet så blei j bare drit forbanna på faren og sønnen som sto der og lo og bare gjorde narr av a når hu hadde rier. Helsikes idioter [:@]
Godt at dem faktisk er "alvorlige" akkurat nå da [;)]

Litt av et språkbruk disse engelskmenna har.... Bloody ass[8|]
Nå har jo ikke jeg født vanlig da,så det er kanskje sånne gloser som kommer[;)]

ORIGINAL: matvrak

Åh, som tårene renner her [:)] Hu jenta som tok ks var så redd, og når tårene rant så begynte mine også. Og på starten av programmet så blei j bare drit forbanna på faren og sønnen som sto der og lo og bare gjorde narr av a når hu hadde rier. Helsikes idioter [:@]

Får meg til å tenke på mitt ks, ikke at jeg var redd da, men jeg skalv akkurat slik hun gjorde og holdt på lenge etter at Oliver var ute, var nesten litt plagsomt.
Må si meg enig om far og sønn. Men var jo tøft gjort av sønnen å være med på fødselen da, måtte flire litt når han prøvde å se når de sa at hue var på vei ut, tenkte tanken på hvilke unger er det som tør å se slik på sin egen mor.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: matvrak

Får meg til å tenke på mitt ks, ikke at jeg var redd da, men jeg skalv akkurat slik hun gjorde og holdt på lenge etter at Oliver var ute, var nesten litt plagsomt.
Må si meg enig om far og sønn. Men var jo tøft gjort av sønnen å være med på fødselen da, måtte flire litt når han prøvde å se når de sa at hue var på vei ut, tenkte tanken på hvilke unger er det som tør å se slik på sin egen mor.

Ja, j og måtte le da han bøyde seg til siden for å kikke [:D] Er d vanlig å skjelve sånn v ks? Ettersom du også gjorde d? Altså, j skalv skikkelig m førstemann (spes da dem skulle sette epidural). Da måtte mannen min ligge over beina mine for å holde dem i ro [:D]

Nei, j har ikke godt å se på sånne programmer, j gråter jo hele tida jo. Har dem rier så griner j, gråter dem så gråter j, når ungen kommer ut så stortuter j jo. hehehehe, godt j er aleine [8D]

Fikk sett 5min før sambo kom inn å okkuperte TV'en me fotballnyheter... Og så måtte jeg legge Eskil... hm, men lurer på om det er samme program som går på en svensk TV-kanal på dagtid: Förlossningskliniken...
Får se neste gang...
Ang. sønnen og faren som sto og lo av dama da hun hadde rier: Hos meg var det jeg som lo... I begynnelsen da riene ikke var så utrolig vonde [8D]

Back
Topp