Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: linko
ORIGINAL: eplemos
Åååh det er jo midt i farmen, trodde det var Tirsdag i dag eg [8|]
Farmen begynner ikke før 21.40 pga fotballkamp[:)] Men da krasjer det med paradise, så bra jeg har pvr dekoder[:)]
ORIGINAL: matvrak
Åh, som tårene renner her [:)] Hu jenta som tok ks var så redd, og når tårene rant så begynte mine også. Og på starten av programmet så blei j bare drit forbanna på faren og sønnen som sto der og lo og bare gjorde narr av a når hu hadde rier. Helsikes idioter [:@]
Godt at dem faktisk er "alvorlige" akkurat nå da [;)]
ORIGINAL: Sorland
ORIGINAL: matvrak
Åh, som tårene renner her [:)] Hu jenta som tok ks var så redd, og når tårene rant så begynte mine også. Og på starten av programmet så blei j bare drit forbanna på faren og sønnen som sto der og lo og bare gjorde narr av a når hu hadde rier. Helsikes idioter [:@]
Godt at dem faktisk er "alvorlige" akkurat nå da [;)]
Får meg til å tenke på mitt ks, ikke at jeg var redd da, men jeg skalv akkurat slik hun gjorde og holdt på lenge etter at Oliver var ute, var nesten litt plagsomt.
Må si meg enig om far og sønn. Men var jo tøft gjort av sønnen å være med på fødselen da, måtte flire litt når han prøvde å se når de sa at hue var på vei ut, tenkte tanken på hvilke unger er det som tør å se slik på sin egen mor.