på tur etter ivf???

wishingstar

Forelsket i forumet
Til dere som har vært gjennom prøverør før... Er det realistisk å kunne dra på overnattingstur med jobben to dager etter innsett?? Vil så gjerne på tur, men jaggu usikker på om det lar seg gjøre. Blir ikke fysisk utfordrende, for vi kjører til døra og skal bare være sosial... men tror dere formen er ok??[:)]

ja, nettopp det jeg tenkte på. Også får jeg utnytte tipset jeg plukket opp her inne om å bruke ei tom vinflaske med skrukork...og helle på alkoholfri vin istedet [:D] er ingen på jobb som vet om at vi er prøvere så....

eeeeeeeeeeeeee eg ville ikke ha planlagt noen ting[&:]
du vet jo ikke kossen dette blir for deg vist du ikke har gjort dette før.

eg var skikkelig dårlig etter mine 2 uttak og hadde aldri hatt lyst til å dra på noe tur...........

men det e jo ikke alle som blir dårlig selvfølgelig[:)]

Jeg hadde store problemer med å bevege meg de to første dagene etter innsetting... Bevegde meg som en krokete gammel dame, for var så øm og gjorde så vondt i magen. Nesten umulig å vite hvordan formen din vil være på det tidspunktet. Forhåpentligvis er den bra! [:)] Må vel evt. gå ann å melde seg av turen også...? Man kan jo bli "syk"

ja så lenge du føler for det selv. første gangen jeg tok ivf dro på cruise til tyskland, gikk bare veldig sakte og orket ikke like mye men turen var kjempe fin :)

Back
Topp