på torsdag.

t.t.h.

Elsker forumet
reiser vi til bulgaria (albena)fy søren jeg gleder meg noe sykthar hatt en slitsom måned på jobb så jeg kjenner jeg virkelig trenger en ferie[;)]noen som har vært i albena???

Eg har vore i Albena, budde på Flamingo Hotel, reiste ned med Ving om eg ikkje huskar heilt feil![:)] me var berre to vennepar då. Var veldig rolig der, lite med barar o.l, men masse restaurantar[:)] Og ei kjekke handlegata. Mykje da samma i salgsbodene, men koselige omgivelsar i allefall[:)] Er ein familieplass[:)] Kommer nok til å reisa der til ein gong seinare, når litlo er blitt født og større[:)] Stranda var veldig fin også[:)][:)] Me reiste seint i august når me var, så veret var sånn ymse.. Men no er det nok meir stabilt[:)][:)] Må ha god tur![:D] Har såååå lyst å reisa sørover sjøl, kjenne da krible i heile meg.. Drømme meg vekk om morningane å sånt[8D]

vi skal også bo på flamingo[:D]høres kjempe greit ut, er bare glad det ikke er så mye uteliv skal ha med oss far, bestemor og princen våres[;)]ååå eg glede meg[:D]

Ja, me hadde dobbelrom då, med terasse oppe i 3 eller 4 etasje trur eg[:)] veldig greie rom! Å bassengområde var jo kjempeflott!![:D] Er litt underholdning på hotellet om kveldene, men litt usikker på om det var kvar dag eller om det bare var enkelte dager. Men uansett så er det vel relativt rolig etter 11 der[;)]

Kommer nok til å kose dere masse!! Me var der i 07, kan godt hende det er enda flottere der no[:D] GOD tur i alle fall!

God tur!! Er bare ørelitegrann misunnelig... [8D]

Dere må ha en kjempe kjekk tur.. Kjempe misunnelig på dere nå... [:D][:D] Kunne også tenkt meg å reise til varmere strøk.. [:)]

God tur og kos deg masse[:)][:)]

Ja det blir deilig med en liten ferietur tenker jeg.... Kos dere og nyyyyyt det[:)][:)][:)][:)]

tusen takk jenter[:D][:D][:D][:D]

God tur og kos deg masse[:)]

Back
Topp