R Rappo Forumet er livet 19 Sep 2010 #1 Skal ENDELIG Leah på 2,5 års kontroll. 2 åg og 11 mnd er hun da..[8D]Jepp, jepp.
Lbaby Gift med forumet 19 Sep 2010 #2 Ja, det må jeg si kom på plass fort[8D] Lykke til på 2 år og 11 mnds kontrollen[:D]
U unemoren Forumet er livet 19 Sep 2010 #3 he,he det var på tide[;)] Forresten når skal dere på ul?Skal dere vite kjønnet?[8D]
F *Fie og Rangen* Forumet er livet 20 Sep 2010 #4 Ja det er jo flott, eeehh? Så 3 års kontrollen blir høsten neste år det da, kan ikke akkurat ha den i desember [8D] At det går an tenker jeg....
Ja det er jo flott, eeehh? Så 3 års kontrollen blir høsten neste år det da, kan ikke akkurat ha den i desember [8D] At det går an tenker jeg....
R Rappo Forumet er livet 20 Sep 2010 #5 ORIGINAL: *Fie og Rangen* Ja det er jo flott, eeehh? Så 3 års kontrollen blir høsten neste år det da, kan ikke akkurat ha den i desember [8D] At det går an tenker jeg.... Tror det er 4 årskontroll som er neste..[8D]
ORIGINAL: *Fie og Rangen* Ja det er jo flott, eeehh? Så 3 års kontrollen blir høsten neste år det da, kan ikke akkurat ha den i desember [8D] At det går an tenker jeg.... Tror det er 4 årskontroll som er neste..[8D]
R Rappo Forumet er livet 20 Sep 2010 #6 ORIGINAL: unemoren he,he det var på tide[;)] Forresten når skal dere på ul?Skal dere vite kjønnet?[8D] I morgen er det UL. Gleder meg! Skal vite kjønn ja[:D]
ORIGINAL: unemoren he,he det var på tide[;)] Forresten når skal dere på ul?Skal dere vite kjønnet?[8D] I morgen er det UL. Gleder meg! Skal vite kjønn ja[:D]