På tide..

Håp

Gift med forumet
VIP
.. Å presentere seg :) jeg hører visst til her, termin 27 november, så 7+5 i dag :) har ikke helt turt å flytte inn før, men følte meg så klar som jeg kan bli nå :)
fra før har jeg en nydelig liten gutt på snart 2 år, så vi håper han får gleden av å bli storebror i november :)
gleder meg til å bli kjent med alle dere og følge alle sammen frem i mål!

Gratulerer med nr 2 på vei :D

Gratulerer :)

ÅÅh, nå ble jeg såå glad for å se deg her:D Gratulerer så mye med spiren kjære Prøver :D Velkommen hit :D

Gratulerer og velkommen:)

Tusen takk, jenter! :) vi gleder oss stort over den lille i magen, uvirkelig etter så lang tid som prøver :)
gertie, gratulerer med tvillinger!! så fantastisk <3

Gratulerer og velkommen inn til oss. :)

Gratulerer og velkommen hit til oss :-D

Sniker litt :) Gratulerer så mye prøver <3 Endelig ble det deres tur :D

Velkommen! :-)

Takk for det, vi er overlykkelige <3

Sniker litt :) Gratulerer så mye prøver <3 Endelig ble det deres tur :D
Hihi.. Tusen takk søte du :) har ikke sagt det inne på før svangerskap ennå, ikke vært der så mye i det siste :) ser det har skjedd ting hos dere også, fantastisk! Gratulerer :) håper spiren sitter hele veien <3

Gratulerer SÅ mye!! :) Husker deg fra før svangerskapet.
Åh så GØY! :) :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg også!

Hihi.. Tusen takk søte du :) har ikke sagt det inne på før svangerskap ennå, ikke vært der så mye i det siste :) ser det har skjedd ting hos dere også, fantastisk! Gratulerer :) håper spiren sitter hele veien <3
Nei har ikke sett deg på før svangerskap i det siste, men har vært borte derfra en del selv. Ja endelig satt spiren her også <3 Takk :D Ønsker deg lykke til snuppa og håper spiren vokser seg stor og sterk til november <3

Back
Topp