På tide?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Å finne frem noen leker til gullene? Er de klare for babygym, speil osv? Når kan man eventuelt starte med sånt? Husker jo ingenting fra sist:-P

Spurven her har begynt å interessere seg for bøylen på vippestolen nå. Slår og sparker på figurene for at de skal lage lyd. :p
Babylekene er jeg litt usikker på hvor befinner seg hen.. babygymen også.. hmm.. spørs om man må hå til innkjøp av nytt.

Spurven her har begynt å interessere seg for bøylen på vippestolen nå. Slår og sparker på figurene for at de skal lage lyd. :p
Babylekene er jeg litt usikker på hvor befinner seg hen.. babygymen også.. hmm.. spørs om man må hå til innkjøp av nytt.
Hihi:-) Jeg har alt klart, så det er jo egentlig bare å finne det frem og se om hun er interessert.. Bøylen på vippestolen her er ikke så spennende, kun figurer uten lyd eller noe.. Så ut som hun smilte til dem sist hun satt der, men hun var sulten så hun satt ikke lenge..

Lillemor fikk en superfin babygym av onkelen sin, kanskje jeg skal pakke den ut snart :)

Her falt bjelleranglen i smak ihvertfall:-)

Liten interesse for leker her, kanskje om en uke eller to!

Er ikke det tidlig? Så for meg at de var rundt 3 mnd før det var interessant for de. Men jeg husker jo ikke helt:-) Enda det vare er vel et år siden sist.. Hehe

Er ikke det tidlig? Så for meg at de var rundt 3 mnd før det var interessant for de. Men jeg husker jo ikke helt:-) Enda det vare er vel et år siden sist.. Hehe
Mener å huske at lille syntes det var gøy med babygym på treningssenteret og der begynte jeg da hun var seks uker..

Back
Topp