På tide og presentere seg...

babyverden

Andre møte med forumet
Hei alle juni damer :) Jeg har smygtittet litt på dere i noen uker nå. Fant først ut at jeg var gravid da jeg ca var 10 uker på vei, viste ikke noe om hvor langt jeg var kommet i graviditeten og legen mente jeg var max 8 uker, fikk henvisning til UL og fikk time en uke etter. Da vi kom på UL ville han ta utvendig ul av men, noe jeg tenkte var dumt å prøve siden jeg trodde selv jeg knapt var 8-9 uker. Joda, dær så vi en sprellende liten tass som var hele 12+3 uker!!!!;0 det vart et sjokk for oss begge da vi har 2 barn fra før og egentlig følte oss fornøyde med det. Men jeg var nesten 4-5 uker lengere enn det lengen mente jeg var!! Nå er jeg 16 uker førstkommende lørdag og gleder meg veldig til og bli mor til 3 ;) jeg merker ikke noe til graviditeten å lurer noen ganger på om det er noen der inne.. Har hatt 2 svangerskap dær jeg har kastetopp i 14 uker og kjent det på kroppen fra første dag, merkelig hvor ulike svangerskapene kan være!! Håper dere har plass til en til hær inne, dere virker som en hærlig gjeng ;)

Hei og velkommen hit hos oss :-) utrolig spennende og koselig overraskelse da :-) gratulerer ♥

Hei. Velkommen hit. Her er det plass til mange fler, bare koselig med noen nye :) Gratulerer med en liten i magen. Må være litt deilig og ikke vite noe før du er over 12 uker på vei også. Så slipper man alle de tankene om hva som kan gå galt de første 12 ukene. Men sikkert et lite sjokk også :)

Så klart har vi plass til flere, er jo bare artiar desto flere vi er :) Gratulere så kjæmpe mye, håper du kommer til å trives her sammen med oss :)

Velkommen inn:D Her er det plass til alle som vil være:) Skulle ønske jeg også hadde fått en sånn overraskelse, visste jeg var gravid allerede fra 3+4, har gått så siiiiinnsykt seint:P Jeg var på ultralyd mandag 3/12, min lille i magen var også 12+3 i størrelse da:):)

tusen takk alle sammen ;) ja, har 2 gutter fra før, men tror det er en liten prins denne gangen og;)
Ja, det er helt fantastisk og ikke kjenne noe til graviditeten!!;)

Back
Topp