På tide med ny BH..

Munemor

Elsker forumet
No har eg tenkt leeeenge på å kjøpe ein ny, behagelig og STØRRE bh, men det har liksom aldri blitt nåke av. Men i natt drømde eg at eg var i ein butikk der dei selde mammaklær og der såg eg ein mosegrøn bh. Den ville eg prøve. Eg tok den på og den satt som eit skudd, då var den plutselig knall rosa. (oj, kanskje er det ei jente likevel..tanken slo meg no. Er så sikker på å få gutt) Eg var berre SÅ lykkelig[:)] Heilt til eg våkna og måtte på do. Huska berre at eg klagde til samboaren min på veg ut..Så no er det på tide! Eg skal kjøpe nye BH`ar[:D]

a fillern det skulle eg og ha gjort ei stund..har liskom større puppa nå enn forrige gang og verre skal det bli. heldigvis har eg ikkje tenkt å bruke ammebh men det er jo griet å ha store nok nå da så ikkje "flesket" tyte ut rundt stirkken..ser so steikje teit ut på meg da...[:D]

har tenkt på å kjøpe nye BH`er en stung jeg også, men klarer liksom ikke ådra meg selv inn i den avd. enser alltid opp i baby avd...
Men no må jeg av gårde snart, for alle BH`ene mine begynner å bli ubehagelig små no

jeg også må kjøpe nye...har kjøpt 2, men trenger enda større...ser ut som om puppen er delt i to! hehe

Jeg får aldri somla meg te å handle selv om det ser ut som om jeg har tatt på meg 70AA...hehe[:D] og egentlig så er det 85D og 80E..., blir gal av de puppene jeg.., de vokser og vokser så lurer litt på hva jeg skal kjøpe av str denne gangen...hehe[:D] 

ORIGINAL: Munemor

No har eg tenkt leeeenge på å kjøpe ein ny, behagelig og STØRRE bh, men det har liksom aldri blitt nåke av. Men i natt drømde eg at eg var i ein butikk der dei selde mammaklær og der såg eg ein mosegrøn bh. Den ville eg prøve. Eg tok den på og den satt som eit skudd, då var den plutselig knall rosa. (oj, kanskje er det ei jente likevel..tanken slo meg no. Er så sikker på å få gutt) Eg var berre SÅ lykkelig[:)] Heilt til eg våkna og måtte på do. Huska berre at eg klagde til samboaren min på veg ut..Så no er det på tide! Eg skal kjøpe nye BH`ar[:D]

Så ble jeg også inspirert, fikk kjøpt 2 nye i dag, gått opp fra 75 B til 80 D, min kjære er riktig glad for det[;)][;)]
Godt med noen som passer, puster lettere...[:D]

Back
Topp