På tide med en ny symptomtråd!

*Labambie

Forumet er livet
Har dere noen? Og hvor langt er dere på vei nå?

Jeg har foreløpig ingen. Jeg har tidvis litt mensmurringer og i dag har jeg knapt klart å holde meg våken, ellers merker jeg ingenting... Jeg er 4+3. 

Ømme pupper, såre nippler og trøtt

uke 5 i dag, vondt i puppene!! Mens murringer å trøtt!! ;)

Kjennes ut som om jeg har konstant gangsperre i magen.
Har også vært litt småkvalm de siste kveldene dersom det er lenge siden mat.

Svært lite. Støl i magen og har kjent et par snev av kvalme, men ikke noe som har plaget meg. 
4+2 i dag

Trøtt og KVALME..
Bare når jeg tar av meg BH om kvelden at jeg kjenner at det kan være litt ømt, men ikke noe særlig mye lenger.. Støl i magen men tror det bare er fordi jeg hoster hele tiden..

6+1 nå.

5+2 Ømme bryster, litt småuggen.

5+4 kjenner kvalmen har kommet for å bli og plage meg. . reagerer på lukter, brekker meg bare i kjenne dårlige lukter, litt øm i puppene.

men trøttheta har ikke kommet. .

4+6
Kveldskvalm, kviseutbrudd, mye stikking i magen og lysken, trøtt, og magen har eksplodert.. Blir magen virkelig så mye fortere større med nr 2? Guri, i så fall lurer jeg på hvordan jeg blir seende ut om noen uker ;)

har kun vondt i brøstan, trøtt og humøret dær etter.... og sånn har det nu vært i ca1 uke. er ca 5+3 idag

Trøtt og tung i kroppen, giddesløs.

Er veldig trøtt og synes luktesansen har blitt skarpere. Det betyr vel at kvalmen snart kommer snikende...

Vanvittig trøtt heeele tiden, kvalm, stikkinger i magen, sterkere luktesans...

Vet ikke hvor langt jeg er på vei ^^ Men så lenge den lille er i livmoren og ikke noe annet sted, er jeg vel ca 4 uker på vei... 

Neseblod, kvalme, trøtthet, spiser mer frukt, har også vært litt hissig men det kan være fordi vi var syke i helga ^^ hehe stakkars samboer... 

Min logikk... 

"Ja jeg er sur. Nei det er ikke din... JO! Det ER faktisk din skyld" 

Han gjorde meg ikke sur, menneh, han gjorde meg gravid og hormoner gjorde meg sur, dermed hans skyld... Jeg derimot, er uskyldig Veldig logisk... 

Ømme pupper, ugg(kvalm og føler meg dårlig), potte tett i nesa(var det med sønnen min også), hormontroll, ikke matlyst og trøtt! :)  Er ca 6 + noe :) Termin helt i slutten av september eller starten av oktober! Regner med det siste etter ul for noen dager siden:)
(Har hatt to saer nå, så disse symptomene er hjertlig velkomne!:))

Ømme bryster, stikkinger i magen og tidvis humørsvingninger. Ellers ingen tegn til kvalmen ennå :D

Jeg er EKSTREMT trøtt... ellers så kjenner jeg litt mensenmurringer..
er 5+2 i dag ;)

Back
Topp