På tide med ei avsløring!

Piriam

Blir kjent med forumet
Eg lova jo å avsløre kven eg var når det var tid for det, så spørs det om nokon hugsar meg her inne? [;)] Er jo ikkje særleg aktiv på forum lenger, dagane fyk fort forbi med full jobb, to barn og husarbeid som hopar seg opp i ein travel kvardag.

Men altså ... eg er ...

GirAffa! [:D]
Blir altså TREbarnsmor i slutten av januar/begynnelsen av februar! Termin er 29. januar, men er veldig usikker på den. Er 17 veker på veg, så snart på tide med UL. [:)]

Så kjekt med flere som skal ha i januar, da er vi 3[:)]

Husker avataren din godt, og så har jeg jo deg på facebook [:)]

Så kjekt! [:)]

Husker deg fra tidligere. [;)]

Jeg husker deg! Grattis![:D]

Åhh så kjekt!!
Gratulerer så mye![:D]

Tusen takk! [:)] Vetle anar fred og ingen fare, og det gjer han nok ei stund til. [;)] Ida gler seg, nok ein gong. [:)]

Marlu: Hehe! Eg veit kven du er, skjønte det då eg las innlegget om ringen for lenge sidan. [;)] Du får helse gjengen om du skal på kurs i morgon, syns å huske det var oppstart då. [:)]

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: GirAffa

Tusen takk! [:)] Vetle anar fred og ingen fare, og det gjer han nok ei stund til. [;)] Ida gler seg, nok ein gong. [:)]

Marlu: Hehe! Eg veit kven du er, skjønte det då eg las innlegget om ringen for lenge sidan. [;)] Du får helse gjengen om du skal på kurs i morgon, syns å huske det var oppstart då. [:)]

he he. Ja, eg så deg tilfeldig på "treffgruppen" på facebook, også bare "jaaa...hun hadde jo en som var født 12.mars". Verden er ikke stor [;)]

Begynner igjen den 30. Kjenner jeg trenger litt kursing nå [:-]

Håper du får en kjempefint svangerskap videre [:D]

Hehe. Du får vere flink no som det nærmar seg bryllup! Lykke til med det! Her blir det nok både eit og to kurs igjen neste vår, er ikkje så lett å vere motivert når ein får plutselige lyster og samtidig er nær nok butikken. [8|]

Gratulerer så masse!![:D] termin på bursdagen min å greier![:D]

Gratulere så masse[:D]

ORIGINAL: *Mitami*

husker deg ja!
Gratulerer så mye [:)]

[:)][:)][:)]

Så koselig med nr. 3 på vei- det er sprekt! Gratulerer så mye!

din lille luring[:D]

gratulerer så kjempe masse[:D]

nemen, er det deg:) Sladrevennen min:) Her skjer det og ting, et lite frø, så vi får håpe det går bra:) Lykke til;) Og gratulerer:)

Back
Topp