På tide å si hei!

lisemo

Elsker forumet
Heisann! Har vært inne og sneket nå i flere uker, men føler at ting begynner å gå mer i vår retning, så da er det på tide å si hei til dere. Jeg er idag 12+1, og har hatt endel blødninger og kvalme. Graviditeten var ikke helt planlagt, da jeg er Gastric Bypass-operert for litt over 3 måneder siden... Anbefalningene går ut på at en bør helst vente i 2 år før graviditet, så jeg vil få endel ekstra oppfølgning, både av lege, ultralyd og der jeg ble operert. Jeg har ei snuppe ifra før av, som ble 3 år i mai, og er i sin verste trassalder akkurat nå... 

Fru Håttentått skrev:
Velkommen hit og gratulerer så masse

Gratulerer og velkommen  Er ikke trassalder supert??emoticon

Kan vi ikke heller kalle trassalder for "klare selv-alderen", høres litt bedre ut :) er jo tross alt en periode hvor barnet prøver å finne ut av ting på egen hånd og er på vei til å bli selvstendig. Ikke meningen å virke formanende, men har jobbet endel med barn og ser til en viss grad på "trassalder" som noe som er positivt for barnets utvikling. Selv om det ikke alltid passer at barnet skal klare alt selv.

? skrev:
Kan vi ikke heller kalle trassalder for "klare selv-alderen", høres litt bedre ut :) er jo tross alt en periode hvor barnet prøver å finne ut av ting på egen hånd og er på vei til å bli selvstendig. Ikke meningen å virke formanende, men har jobbet endel med barn og ser til en viss grad på "trassalder" som noe som er positivt for barnets utvikling. Selv om det ikke alltid passer at barnet skal klare alt selv.

Hadde det bare vært for at ho skulle klare noe sjøl, at ho oppførte seg sånn, så hadde det vært sin sak, men det var ikke tilfellet her! Dette var et rent trassanfall!

Gratulerer så masse og velkommen til oss

Hei og velkommen til oss :-) 
Har ei snuppe på 2,5 og hun er i klare selv alderen, men min elsdste var i trass alderen når hun var liten , er to forskjellige ting ja :-) Husker hun spant liggende rundt på gulvet fordi hun ikke fikk viljen sin...

Tusen takk, jenter! 

Godt å høre at det er flere med unger i trassalder! Skal bli spennende å se hvordan det går når det kommer en til som skal ha oppmerksomhet! 

Back
Topp