På tide å ringe nav, kanskje?

Escuro

Forumet er livet

Den siste måneden har jeg fått utbetalt litt i underkant av 2.500 kr totalt... That's it, ja. Det er over en måned siden jeg leverte sykemelding til dem, men skal si de har tatt sin tid med å utbetale sykepenger :-/

I tillegg skylder de meg fremdeles 5 uker med penger som jeg skulle hatt utbetalt i mai og juni i fjor. Jepp, du leste riktig ;)

Sistnevnte har jeg inne en klagesak på som jeg har purret på jevnt og trutt uten resultat. De har bare sagt at de ligger langt over ett år på etterskudd med behandling av klagesaker, og må prioritere de sakene som har ligget lenger enn min.... Skjønner jo den, men synes de burde sende ut info på eget initiativ i sånne tilfeller, istedenfor at folk må ringe de ned annenhver dag.

 
Hjelpes, det var ikke mye penger nei! Ring i vei!! :)
 

Nå er nakken min faktisk ganske bra, så håper ikke jeg får så vondt igjen at jeg føler for å la det gå utover noen, hehehe :D

Men skal sørge for å ringe dem i morgen :)

 
Når det gjelder NAV, må man være på hugget hele tiden. Ikke sånn det skal være, selvfølgelig. Jeg ventet en gang 5 mnder på sykepenger. Halleluja! Menneh, ikke gi opp. Si at du skal snakke med forvaltningen og få det ordnet fortere enn fortest.
 
Kordan går det med jobben din no da??
har du fått begynt?
 
Har fått begynt ja, såvidt.... Dør av dårlig samvittighet! Først var jeg sykemeldt de 3 første dagene, så jobbet jeg 2 dager, og så har jeg 3 dager hjemme med sykt barn... Blah :( Samboern kommer hjem i morgen, så torsdag og fredag er det hans tur til å være hjemme ;)
 
Back
Topp