Jeg har snikt litt her inne siden jeg fikk positiv test for over en uke siden. Vi han en sønn født i januar 2011, så dette blir en etterlengtet lillebror/lillesøster. Vi har vært sammen i over 6 år, og i mai giftet vi oss En typisk a4 familie med 2 hunder, suv, hus, jobber, å egent firma. Dagene er godt fylt opp, men vi er flinke til å finne på noe med sønnen våres, eller bare slappe av og pleie forholdet
Graviditeten er ikke en hemmelighet lengre selm om jeg ønsket å drøye det så lenge som mulig. Mannen klarte ikke holde seg ovenfor sin far, og jeg sa det til min mors falile på mandag da et nært familiemedlem hadde en hjerteoperasjon. Da var det gost å levere en gladnyhet mellom bekymringene. (operasjonen var vellykket heldigvis)
Gratulerer så mye til dere alle med spiren. Håper å bli kjent med dere her inne
Graviditeten er ikke en hemmelighet lengre selm om jeg ønsket å drøye det så lenge som mulig. Mannen klarte ikke holde seg ovenfor sin far, og jeg sa det til min mors falile på mandag da et nært familiemedlem hadde en hjerteoperasjon. Da var det gost å levere en gladnyhet mellom bekymringene. (operasjonen var vellykket heldigvis)
Gratulerer så mye til dere alle med spiren. Håper å bli kjent med dere her inne