På tide å komme ut av skapet.

ingentinggjør

Forelsket i forumet
Heisann, alle sammen. Jeg har sniklest her til og fra en stund, men ikke turt å si et ord før jeg var helt sikker på at det var sant.

Etter 10 års prøving, på aller siste prøverørsforsøk, har vi altså klart å bli gravid! Skjønner det ikke helt selv ennå, men må vel bare tro på det etter å ha vært på ultralyd i dag og beundret to små hjerter som banket.

Forhåpentligvis skal dette gå bra nå, helt fram til termin 30. januar. [:)]

JAAAAAAAA!!!!!

Tenk, du skal bli mamma i januar

Det er så fortjent, så fortjent!! Gratulerer så utrolig mye, og velkommen inn hit på "ordentlig"[:D]

gratulera så masse!!! og så tvillinger?? dobbel lykke [:)][:)]

WOW !!!!!!!!!! Er uten ord, så FANTASTISK. Et ekte bevis på at mirakler skjer ! Gratulerer så mye med 2 små gull i magen !

Åååååååå, så fantastisk:):):) Du er gravid etter så lang tid og m to:):) For noen mirakler:) Nå kan du senke skuldrene og innse at du er gravid:)

PS! Jeg har sett at du har sneket litt her inne så jeg har vært litt nysgjerrig og lurt på om du er gravid:)

Gratulerer og velkommen! Så herlig! Prøvde 5 år med førstemanns selv, så kjenner den følelsen av å ikke tro det før man ser det [:)]. Også to - så gøy!

*Sniker fra februar11*. Gratulerer så masse ingentinggjør [:D]

Gratulerer så mye med to små spirer!
Velkommen hit!

Gratulerer med 2 bankende hjerter![:)][:)] Så gøy at det kommer tvillinger her! Fantastisk at dere endelig klarte å bli gravide- etter 10 år! Masse lykke til med svangerskapet![:)][:)]

Gratulerer så utrolig mye! 10 år med prøving er fryktelig lenge.
Kos deg og nyyyt tiden framover med dine 2 mirakler[:D]

ORIGINAL: lille goklomp

gratulera så masse!!! og så tvillinger?? dobbel lykke [:)][:)]

ORIGINAL: *Knøttet*

Gratulerer med 2 bankende hjerter![:)][:)] Så gøy at det kommer tvillinger her! Fantastisk at dere endelig klarte å bli gravide- etter 10 år! Masse lykke til med svangerskapet![:)][:)]

Gratulerer så mye[:)], endelig var det deres tur, og så tvillinger!!!

Tusen takk alle sammen. Dette er helt uvirkelig ennå. Jeg var så usikker i morges på om det var liv i det hele tatt, da jeg ikke har hatt noen form for symptomer i det hele tatt. Er i kjempeform, og eneste indikasjon jeg har sett på graviditet var en positiv test.

Har vært generelt skeptisk, da begge eggene som ble satt inn, var av "ymse" kvalitet, så vi har ikke helt hatt troa på at det skulle bli noe i det hele tatt...og så blir det to! [:)]

Og for å gjøre kaoset komplett, begynte jeg i ny jobb for 2 uker siden...da er det morsomt å prøve å forklare sjefen: ...atte, duh...eh...øh...det er en viss fare for at jeg blir sykemeldt om tre-fire måneder og blir borte i et år...hmmm...hva tror du om det, da?[8|]

ORIGINAL: ingentingjør

Tusen takk alle sammen. Dette er helt uvirkelig ennå. Jeg var så usikker i morges på om det var liv i det hele tatt, da jeg ikke har hatt noen form for symptomer i det hele tatt. Er i kjempeform, og eneste indikasjon jeg har sett på graviditet var en positiv test.

Har vært generelt skeptisk, da begge eggene som ble satt inn, var av "ymse" kvalitet, så vi har ikke helt hatt troa på at det skulle bli noe i det hele tatt...og så blir det to! [:)]

Og for å gjøre kaoset komplett, begynte jeg i ny jobb for 2 uker siden...da er det morsomt å prøve å forklare sjefen: ...atte, duh...eh...øh...det er en viss fare for at jeg blir sykemeldt om tre-fire måneder og blir borte i et år...hmmm...hva tror du om det, da?[8|]

Hi hi. ja det er vel kanskje ikke det gøyeste. Men det ordner seg vettu!
Det er jo en helt fantastisk nyhet du kommer med da.

GRATULERER MED GRAVIDITETEN OG TVILLINGER
 (JEG TROR DU ER DEN ENESTE PÅ FORUMET FORELØPIG)[:D][:D][:D]

VI ER ENDEL PRØVERØR OG NOEN MIRAKLER HER OGSÅ SÅ DET ER EKSTRA STAS Å KOMME MED I DETTE FORUMET..........

VELKOMMEN SKAL DU V
ÆRE [:)][:)][:)][:)]

Så fantastisk Gratulerer!
Velkommen hit til oss - første tvillingparet så vidt jeg vet. Det er moro!

Back
Topp