på tide å avsløre seg selv...

N`tæll

Forelsket i forumet
jeg har hele tiden tenkt at etter jul skulle jeg gå over til min gamle profil her på bv...
men jeg må ærlig innrømme jeg liker denne nye ... :P

jeg får se litt etterhvert om jeg gidder.

men, tror ingen her kjenner meg fra før. jeg kalte meg vw*engel, og tilhørte April09 :)
bor på toten, med mann, og ei nydelig skjønn datter som heter Ellie (uttales slik det skrives)

Velkommen ut av skapet ;) jeg kjenner ikke det gamle nicket ditt for jeg var ikke på bv i 09, men godt mulig det er andre som gjør det. Regnet ikke med at noen kjente igjen mitt heller, men pga familie og venner her inne valgte jeg å holde meg skjult ;)

Hei hei, godt å komme ut av skapet kan jeg tenke meg.
Ble vel litt trangt inni der nå som magen har begynt å ta mer plass :p

Velkommen ut av skapet! Men jeg må si jeg så hvem du var da jeg først kom innpå her, bildet av Ellie avslørte deg. Og når da alt det andre stemte, så ble jeg sikker på det var deg. :) Men koselig å dele babyforum med deg. :)

Velkommen ut av skapet! Men jeg må si jeg så hvem du var da jeg først kom innpå her, bildet av Ellie avslørte deg. Og når da alt det andre stemte, så ble jeg sikker på det var deg. :) Men koselig å dele babyforum med deg. :)

og du er??? :)

Er du også fra 09 forumet??

og nå tror jeg at jeg vet.... :p
måtte inn å lese tidligere innlegg du har skrevet, og er rimelig sikker på hvem du er ;)
artig!

Hmmm... Har jeg skrevet noe som har avslørt meg? Trodde jeg hadde vært ganske forsiktig jeg. Jaja. Neste mandag skal jeg på tidlig ultralyd, hvis alt ser bra ut da, får jeg vel avsløre meg. Tror ikke det er noen andre inne her jeg kjenner. Men du var ganske lett å se pga Ellie.

Jeg husker deg:)

Back
Topp