Finnsikkemer
Forumet er livet
klokka to inatt beygnte jeg å få skikkelig vondt i magen.. krampe aktig.. prøvde å ligge stille litt men gjorde vondt.. til slutt måtte jeg løpe på do.. aldri spydd så mye før!! spyr lissom aldri.. har heller ikke spydd eller vært dårlig i svangerskapet. var skummelt!! gikk å la meg igjen.. og magesmertene ga seg ikke.. samboeren min ringte 113 for å høre hva vi skulle gjøre.. så ente opp på lege vakta! tok noen prøver.. fikk en lapp og beskjed om å gå inn på gyn. poli. klinikk på sykehuset! (legevakt og sykehus er rett ved siden a hverandre)
så måtte ta en del underlivsprøver.. og tilslutt en ultralyd.. og jeg fikk se bebin for første gang!! den sprella og sparka! kjempe fin :D morsomt å se ansiktsutrykket til samboeren min:):)
alt var heldig vis i skjøøneste orden:) legen mente jeg kanskje bare hadde spist noe jeg ikke tålte:)
så måtte ta en del underlivsprøver.. og tilslutt en ultralyd.. og jeg fikk se bebin for første gang!! den sprella og sparka! kjempe fin :D morsomt å se ansiktsutrykket til samboeren min:):)
alt var heldig vis i skjøøneste orden:) legen mente jeg kanskje bare hadde spist noe jeg ikke tålte:)