på sykehuset inatt:/

Finnsikkemer

Forumet er livet
klokka to inatt beygnte jeg å få skikkelig vondt i magen.. krampe aktig.. prøvde å ligge stille litt men gjorde vondt.. til slutt måtte jeg løpe på do.. aldri spydd så mye før!! spyr lissom aldri.. har heller ikke spydd eller vært dårlig i svangerskapet. var skummelt!! gikk å la meg igjen.. og magesmertene ga seg ikke.. samboeren min ringte 113 for å høre hva vi skulle gjøre.. så ente opp på lege vakta! tok noen prøver.. fikk en lapp og beskjed om å gå inn på gyn. poli. klinikk på sykehuset! (legevakt og sykehus er rett ved siden a hverandre)
så måtte ta en del underlivsprøver.. og tilslutt en ultralyd.. og jeg fikk se bebin for første gang!! den sprella og sparka! kjempe fin :D morsomt å se ansiktsutrykket til samboeren min:):)
alt var heldig vis i skjøøneste orden:) legen mente jeg kanskje bare hadde spist noe jeg ikke tålte:)

Huff! Det hørtes ikke noe særlig ut [:'(] 
Men så godt for dere å få se lillegullet i magen da, og at alt var bra med den [:D]

ja var skikklig styr.. også blir man jo litt redd og da.. men ja..
var jo greit å dra for å bare sjekke lissom:) og det var bare heeeeeeeeeeeelt
utrolig å se den lille krabaten:)

hehe.. det som var så teit! glemte heeeelt å spørre om henne kunne se det! tenkte ikke over det! man så jo tydelig og klart en bebi, så kunne kanskje ha sett det da.. men men.. samboern mente idag at han syns å huske at jordmora kalte fosteret for "han" :P vi får se om ikke så lenge da.. :)

takk takk:)

Godt å høre at alt var bra.. ikke morro når en får smerter nei

Back
Topp