på sykehuset i dag jeg

lena

Elsker forumet
i dag har jeg vært hos jordmor,men pga lav hjerterytme hos barnet ble jeg sendr vidre til fødepoliklinikken....
der oxo var den litt lav en gang i blandt....men ikke så ofte som hos jordmor...
de ville legge meg inn til oppservasjon...
ble lagt inn og tok en ctg og den viste seg og være bra tok oxo en undersøkelese og jeg hadde 2cm åpning...
mens jeg lå der borte begynte riene...
de tok enda en ctg for sikkerheten skyld og den viste seg og være bra...så jeg kunne dra hjem om jeg ønsket det...
har nå kommet hjem og sitter forsatt med rier...de er ikke så sterke enda,men de er der og de merkes....
har de jevt og trutt med ikke ofte nok...
slimproppen har oxo gått i dag...
så nå er det bare å vente på oftere og sterkere rier evt at vannet går....
håper på at det skjer noe i natt...

klem
 
Lykke til [:)] . Ikke sikkert du er her imorgen da kanskje? Kan jo gå fort dette når det først er i gang[:)]. Blir spennende!
Prøv å få deg litt søvn så du er opplagt? hvis ikke riene er for sterke da..?
 
jeg håper i allefall at jeg ikke er her i morgen...ja det kan gå veldig fort...men det r som sagt ikke annet enn å vente..

klem[:)]
 
Lykke til. Håper for din del at dette kommer til å gå fort da[:D]
 
masse lykke til, håper bebisen din kommer snart[:D]
kjempespennende dette!
 
lykke til...
håper du har babyen i armene snart[:D]
 
så gøy, håper du har fått din lille i denne skrivende stund, siden du ikke er her nå[:)]
 
Så heldig du er. Kjenner jeg gleder meg vilt til det store skal skje. Kommer til å føle meg lettet den dagen.
Er lei av bekkenløsning og halsbrann og alt det der. Nå vil jeg bare bli mamma. Kommer nok til å dulle meg ihjel med den babyen.

Ønsker deg og alle vordende mødre lykke til. Tenk så heldige vi er. Klemmer.
 
Back
Topp