På ski, noen som går på ski når de er halvveis

Lennil80

Forelsket i forumet
Hei
Jeg har ikke gått på ski denne vinteren siden jeg er gravid. Og ikke akkurat noe verdensmester på ski heller xsmile9 noen av dere som har forsatt skigåing ut i svangerskapet. Er 18+ i dag

Jeg skal gå på ski i vinterferien vertfall (langrenn) så lenge jeg ikke har vondt, bare til å ta det rolig og passe på i nedoverbakke hvis en skulle dette at en prøve å lande på siden/ sette seg ned :) Ble anbefalt minst mulig oppoverbakker (ikke gå mye fiskeben) og ta korte steg for bekkenet sin del av jordmor :)

Ski er ikke min ting så det står jeg over. Men utfordringen er mer hva man skal kle seg, ingen utebukser som passer!

Jeg har ikke gått på ski på mange år..

Men tenker at det viktigste er at du er forsiktig, spesielt i bakker, og passer på å ikke falle. Lurt å sette seg ned da som nevnt over her :)

Jeg har gått litt på ski hittil, og tenker å gå noen turer til påsken hvis formen fortsatt er fin. Om du har noen plager fra bekkenet bør du som *Butterfly* skriver være forsiktig med fiskebein. I tillegg bør man unngå å ploge mye. Så lett terreng uten for mye opp og ned har jeg planer om å finne meg.

Vi skal på skitur i morgen. Blir nok litt skigåing gjennom vinteren på hytta osv. Men med en 3 åring blir det ikke lange turene, og kommer til å prøve å unngå de bratteste bakkene osv. Det er jo også greit med en 3 åring på tur [emoji28]

Kommer nok til å gå noen korte turer med ungene i vinter. Skjærer bekkenet seg så blir det fint lite skigåing!

Jeg går på ski og koser meg masse med det. Sist svangerskap gikk jeg masse i påskeferien, ca en mil hver dag når jeg hadde en måned til termin. Da fant jeg et sted det var veldig flatt. Jeg er ikke i noen superform, men jeg er veldig vant til å gå på ski, har god teknikk og kan ikke huske sist jeg falt. Men selvfølgelig - jeg tar det litt mer med ro i nedoverbakkene nå, spesielt hvis det er hardt føre.
Det er en del som får vondt hvis de har dårlig feste og får glippetak.

Jeg gikk på ski sist gang, men grunnet premature rier 2(!) ganger midtveis og bekkenplager i forrige svangerskap så tar jeg det med ro denne gangen [emoji5] sliter du med bekken som de andre nevner så er det bare å ligge langt unna skigåing, ellers ville jeg gjort det [emoji5] deilig å komme seg i aktivitet [emoji1360][emoji1374]

Eg var på slalomski forje helg og me har vore på langrennski i heile dag:). Men er jo i ungane sitt tempo :). Men veldig godt å være mykje ute :).

Skulle ønske, synes det er veldig gøy å gå både langrennski og slalomski. Men bekkenet er absolutt ikke enig i noe form for skigåing [emoji13] Skal absolutt ta det igjen neste år [emoji38]

Jeg har ikke gått på ski på flere år. Men det er jo lite belastning med skigåing på bekken etc, så man skulle tro det var bra.

Går på langrenn og står på slalom(med ongane).

Gikk på ski til jeg hadde 3 mnd igjen med førstemann, så går på ski denne gangen også:-)

Back
Topp