På plass i Oslo!!!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Endelig er vi tilbake i Oslo og for denne gangen for godt[:D] Jeg har savnet Oslo veldig!!
Flyttebilen kom til Halden på mandag 5. juli og det var mye som skulle med for å si det sånn[8D] 40 pappesker og mye møbler[:-][;)]  Overgang å gå fra 85kvm til ca 50kvm[8D]  Måtte virkelig skru hjernen min til å tenke praktisk mtp oppbevaring for å si det sånn..

Nå er det aller meste på plass. Lyst til å kjøpe meg nye gardiner, så de gamle har jeg ikke hengt opp.

Mina er på ferie hos pappaen sin og søsteren sin og kommer hjem på søndag[:)]  Da har hun vært borte i 2 uker og jeg gleder meg helt sykt til å få henne hjem. Ikke minst å se reaksjonen hennes når hun kommer inn i leiligheten.

Som jeg har fortalt før, så har pappa bodd i denne leiligheten. Så Mina har vært der flere ganger før. Sagt til henne at vi skal flytte til leiligheten til bestefar. Men lurer kanskje på om hun tror bestefar skal bo sammen med oss??[8D]

Fantastisk å være tilbake i Oslo!![:D][:D]

Gratulerer så masse med "hjemkomsten". Håper dere får det bra i Oslo nå!

Så koselig at dere er på plass i Oslo. Det er topp! Og Mina kommer sikkert til å bli kjempefornøyd i leiligheten!!

Gleder meg til vi skal treffes også. Må få til et treff når vi er tilbake fra Danmark.

Velkommen hjem!!!

Så herlig :)
Håper vi kan komme å hilse på en gang :)

Send gjerne den nye adressen på PM!! [:D]

Gratulerer så masse med ny leilighet - det tenker jeg blir deilig. Jeg skulle også spørre om adressen din, så når du sender til Actrine kan du kopiere meg på til-listen

Velkommen hjem igjen og at du har begynt å komme på plass.
Blir spennede å høre hva Mina sier.
Gleder oss til badetur med dere[:)]
klem

Back
Topp