På pinebenken

Issem

Betatt av forumet
4+6 i dag og sitter på pinebenken. Jeg venter på tul for å finne ut om det er Exu igjeno_O nervepirrende! Tørr ikke juble enda

Takk. Nei har ikke det, men det kom ikke så tidlig sist heller. Kom ikke tegn på det før uke 6 sist. Legen skal bestille time, men tiden går litt sent når man venter

Takk. Nei har ikke det, men det kom ikke så tidlig sist heller. Kom ikke tegn på det før uke 6 sist. Legen skal bestille time, men tiden går litt sent når man venter

Hvilken tegn fikk du sist? Er så redd for det. Har ingen symptomer på det men de sier at ivf øker faren for det.

Hvilken tegn fikk du sist? Er så redd for det. Har ingen symptomer på det men de sier at ivf øker faren for det.
Blødde jevnt men mindre enn mens og mistet de få symptomene jeg hadde. Følte meg ikke gravid lenger og skjønte at noe ikke stemte. Jeg fant det ut før det rakk å bli vondt. Hvor høy risk er det ved ivf?

Jeg venter også på ul for å få sett om det er exu igjen. Snakket med sykehuset på fredag så jeg skulle få time i posten.

Jeg venter også på ul for å få sett om det er exu igjen. Snakket med sykehuset på fredag så jeg skulle få time i posten.
Jeg venter også på å få time. Er ikke noe gøy å gå og vente sånn i uvitenhet og være redd. Håper det går veien for oss begge denne gangen! Må få høre hvordan det går med deg også da

Exu betyr gravid utenfor livmoren (farlig om det ikke blir oppdaget og behandlet) ivf er en av metodene for de som trenger hjelp til å bli gravid (man tar ut egg som befruktes og settes inn igjen)

Ahaa.. Da forstår jeg. Takk for svar :)
Ingen årsak. Mye å sette seg inn i. Finnes egne "ordbøker" med alle forkortelse oppe ved velkommen sidene.

Jeg venter også på å få time. Er ikke noe gøy å gå og vente sånn i uvitenhet og være redd. Håper det går veien for oss begge denne gangen! Må få høre hvordan det går med deg også da
Det skal du få. Er så utrolig spent. Går å kjenner etter symptomer hele tiden. Er jo bare 4+4 i dag, så det er mye som kan skje enda.

Det skal du få. Er så utrolig spent. Går å kjenner etter symptomer hele tiden. Er jo bare 4+4 i dag, så det er mye som kan skje enda.
Samme her. Kjenner etter så det holder til begge retninger egentlig. Er 5+0 selv da. Gleder meg og gruer meg masse til ul:/

Back
Topp