På overtid og hundeeier

brith

Blir kjent med forumet
Har aldri hent før at TR ikke har kommet på dagen, men denne gange har jeg gått over. Er nå på en dag over, har testet men de er så hvite som det går ann å få dem. Ikke er det tegn til TR heller. Har heller aldri opplevd at TR har vært forsinket selv om blodplatene mine har vært lave noe d nå er og jeg er over på Prednisolon igjen.

Har snakket med legen min om dette at vi prøver å bli gravid og hun sa at prednisolon ikke hadde noen innvirkning i et svangerskap.

Får vel bare ta det med ro, så får jeg vel enten et positivt svar eller at TR kommer snart.

Men liteban har vi fått oss, hun er blanding mellom Bolognese og Lasapso (mor er bolognese og lasapso og far er lasapso), hun er snart 1 år gammel og blenda hvit. Her var det kjærlighet ved første blikk ja både hos meg og min samboer. Så når svigermor kjører tilbake til Sverige så er det med i allefall en hund mindre i bilen.

av og t kan tr være litt annerledes, men håpe e jo enda ikke ute da! Vi må få se bilde av hunden dokkers [:D]

Skal legge ut bilde av henne så snart jeg har fått tatt ett....... må bare finne kameraet mitt først........

Back
Topp