På overtid. Må nesten klage litt.

Klistremerke

Blir kjent med forumet
Jeg hvet jeg er patetisk som klager, men nå bare må jeg det... Hadde forestillt meg at jeg skulle takle denne overtiden bedre gitt, men nå er jeg suuuuuur.

4 dager før termin fikk jeg infeksjon i to tenner, så ble satt på antibiotika kur. Dagen før termin ble jeg og mannen kjempe førkjøla begge to. Rett ut med høy feber, hoste og slim (æsj) Like greit at hun ikke kom da kanskje. MEN NÅ ER JEG JO KLAR (tross litt hoste og nysing) Klar som et egg. Halloooo! Kom kom kom.

Snart går jeg og heller i meg hele kanel boksen :(

Har sett så mange Lost episoder at jeg tror jeg bor på øyen og drømmer at John Locke er ute etter meg om natten. Og har sikkert gått opp 20 kg bare den siste uken. Jeg har aldri bakt i mitt liv og nå gjør jeg ikke annet. Og hvem spiser all baksten? Jeg. Mannen min får bare smake.

Har vel aldri vært så nær fødsel som nå, men plutselig har jeg aldri følt meg så langt unna. Noen som kjenner seg igjen?

Og kan noen vær så, vær så snill og si til meg at jeg må slutte og google farene ved å gå på overtid?

Slutt å Google!! Det går veldig fint!

Der ;) Synes du fint kan klage litt jeg. Hørtes slitsomt ut. Drita lei selv, og jeg har ikke termin enda en gang! ;) Heldigvis er det uansett ikke lenge før babyen din er her selv om det føles slik.

Trenger du noe annet enn Lost å se på så kan jeg anbefale Girls, Dexter...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Slutt å Google!! Det går veldig fint!

Der ;) Synes du fint kan klage litt jeg. Hørtes slitsomt ut. Drita lei selv, og jeg har ikke termin enda en gang! ;) Heldigvis er det uansett ikke lenge før babyen din er her selv om det føles slik.

Trenger du noe annet enn Lost å se på så kan jeg anbefale Girls, Dexter...

Termin 17. juli ❤

Tusen takk PuseBebi, Du var snill! *klem* Haha. Jeg trengte at noen var litt streng ang. googlingen...

17 Juli er jo ikke så langt unna da :) Og hvem hvet med bebiser, de kan komme når som helst! (Burde kanskje tenke sånn når det kommer til meg selv også?)

Girls har jeg allereade sett. Men ikke Dexter og du er nå tredje person som foreslår. Kanksje på tide og løsrive seg fra mine venner på Lost øya... Tusen takk for tips! :D

Jeg hvet jeg er patetisk som klager, men nå bare må jeg det... Hadde forestillt meg at jeg skulle takle denne overtiden bedre gitt, men nå er jeg suuuuuur.

4 dager før termin fikk jeg infeksjon i to tenner, så ble satt på antibiotika kur. Dagen før termin ble jeg og mannen kjempe førkjøla begge to. Rett ut med høy feber, hoste og slim (æsj) Like greit at hun ikke kom da kanskje. MEN NÅ ER JEG JO KLAR (tross litt hoste og nysing) Klar som et egg. Halloooo! Kom kom kom.

Snart går jeg og heller i meg hele kanel boksen :(

Har sett så mange Lost episoder at jeg tror jeg bor på øyen og drømmer at John Locke er ute etter meg om natten. Og har sikkert gått opp 20 kg bare den siste uken. Jeg har aldri bakt i mitt liv og nå gjør jeg ikke annet. Og hvem spiser all baksten? Jeg. Mannen min får bare smake.

Har vel aldri vært så nær fødsel som nå, men plutselig har jeg aldri følt meg så langt unna. Noen som kjenner seg igjen?

Og kan noen vær så, vær så snill og si til meg at jeg må slutte og google farene ved å gå på overtid?

huff, stakkars!! men må nesten le litt også.. du beskriver det så bra!! :) dropp kanelen og google.. ha sex i stedet! ;)

Tusen takk PuseBebi, Du var snill! *klem* Haha. Jeg trengte at noen var litt streng ang. googlingen...

17 Juli er jo ikke så langt unna da :) Og hvem hvet med bebiser, de kan komme når som helst! (Burde kanskje tenke sånn når det kommer til meg selv også?)

Girls har jeg allereade sett. Men ikke Dexter og du er nå tredje person som foreslår. Kanksje på tide og løsrive seg fra mine venner på Lost øya... Tusen takk for tips! :D
Jeg håper da for guds skyld du føder før meg ;)

Jeg har sett Lost og ville glatt byttet ut med Dexter :) Litt groteskt, men man "venner" seg litt til det. The Tudors er også sinnsykt bra forresten :)

Lykke til i dag. Hvem vet hva dagen bringer? :)

Termin 17. juli ❤

Google er ikke bra.. man blir jo tussete av mindre.... jeg gikk 14 dager over sist, har en mager, mager trøst denne gang i at man kun får gå 11 dager.. Men, hallo!?!? Eg e klar nå... har ikkje tenkt å bruke heile ferien te 3åringen på å ligge på sofaen å være feit... Vil til Sabeltann, så kom igjen!!!!

Hiv og hoi!!!!!!

venter en prins 6juli

Lykke til i dag. Hvem vet hva dagen bringer?

Tusen takk! Det er jo akkurat det som er spennende. Man hvet aldri når noe kan skje...

Herlig, likte Tudors så da har vi lik smak. Skal kaste meg over Dexter i kveld. Grotesk er bare bra :D Ble akkurat ferdig med 2 sesonger av Game of Thrones og Vikings, jeg sluker alt for tiden.

har ikkje tenkt å bruke heile ferien te 3åringen på å ligge på sofaen å være feit...

Ja, ikke sant!! Det er akkurat det. Så fint vær ute så ligger jeg bare her på sofaen og spiser 40 boller og ser på tv, sukk. Eller vasker gulv (fått støv på hjernen for første gang i mitt liv) Det er jo Juli :( Jeg vil ut og trille rundt på bebis og kose meg i frisk luft. Håper du kommer deg på Sabeltann! Du har jo termin i morgen ser jeg, tvi tvi! :)

huff, stakkars!! men må nesten le litt også.. du beskriver det så bra!! :) dropp kanelen og google.. ha sex i stedet! ;)

Det er enklere sagt enn gjordt her jeg sitter og er sur og varm med 1 kg melis i munnviken! :laughing002 Har ikke vært mye av det de siste ukene. Neida, men du har selvfølgelig rett. Har skjønt at det er det eneste som funker.

, likte Tudors så da har vi lik smak. Skal kaste meg over Dexter i kveld. Grotesk er bare bra :D Ble akkurat ferdig med 2 sesonger av Game of Thrones og Vikings, jeg sluker alt for tiden.

Da kommer du til å sluke Dexter også :)

Termin 17. juli ❤

Slutt å telle dagene på overtid og tell heller ned dagene som du MAX kan gå gravid til. Gjorde mye med innstillingen min til mellomste. F.esk hvis det er 17.juli som er overtidsdato slutt vil jeg telle ned dager til dette. Slutt å spis alt mulig rart og ha sex jevnlig men ikke bruk for mye krefter på det dersom du ikke har lyst eller blir utslitt.

Når det gjelder overtid så JA googler du får du alle skrekk forklaringene på hvorfor det kan være problematisk med overtid men HUSK for bare 15 år siden gikk de gjerne 2 - 3 uker over. Det er MASSEVIS av friske babyer som kom ut på overtid (deriblant min stedatter 14 dager over). Du skal ha mindre terskel for å ta kontakt med føden dersom du føler noe endrer seg men ellers så kan det bare hende at de har bommet med noen dager på termin eller at babyen trenger tiden der inne. Og husk de fine tingene med fullgåtte babyer så får man mindre problemer med suging (ammeteknikk) og lungene er fullt utviklet enn f.eks babyer født i uke 37!

SNART ER NURKET I ARMENE DINE!!!!!!!!

Huff, føler med deg :( Jeg er bare en dag på overtid, men skal si det er en følelsesmessig berg og dalbane å gå sånn og vente. Jeg har født de to andre barna før tiden, så var ikke forberedt på å gå over denne gangen. Vi er snart i mål vi også, må bare holde ut!

Lykke til!

Back
Topp