På`n igjen!

Eldorado

Forumet er livet
Nå har jeg holdt på siden klokken åtte med å få Julie til å sove.. ligger fortsatt lys våken i sengen. Lurer på om hun er redd for å sove på kvelden jeg :p For etter klokken seks så er hun LYS våken! Nå står støvsugeren på full guffe her, og ser ikke ut til å hjelpe det heller. Like før jeg slenger på meg ytteklærne for å gå en midnattstur med snuppa. For detta går ikke altså.. :( 

Sover hun mye på dagen da? Vi sliter også med en våken tuppe på kveldene ser du...

Egentlig ikke. Hun våkner vel ved halv ti-ti tiden på dagen, etter at hun fikk mat sist sånn rundt klokken syv. Da blir hun trøtt rundt elve, og da pleier jeg å legge henne. Da sover hun som regel frem til klokken tre, halv fire. Men etter det sover hun ikke.. og da kan hun fint være våken frem til den tiden her på døgnet. Blir rett og slett overtrøtt.

Hva funker hos dere da? Her har vi prøvd det meste nå.

Funker og funker... Kveldsbad hjelper av og til... byssing og kosing hos mamma.. ja er hos meg hun som regel sovner til slutt... som regel på puppen...der er det godt og varmt... så våkner hun ofte når vi legger henne igjen... kaldt i senga vet du... Har ikke så veldig mange gode tips, men ofte fungerer badet her og en liten ekstra tår dersom hun ikke har mageondt da...

Her har hun badet, fått ligge inntil meg i senga, ligge å bruke puppen som smokk, fått sukkervann, styket henne på hodet/pannen, vugget sengen.. vi sitter her enda med en stk kjempe våken baby. Blid og fornøyd er hun da, men sååå trøtt da. Kan ikke finne på å sovne fra noe liksom. Herrejesus 

Prøvd å legge en koseklut med lukt av deg tett inntil nesen og kinnet hennes? Eventuelt stryke henne forsiktig over nesen? Den lille her skrek og skrek 24/7 den første tiden, rett og slett fordi han var overtrøtt, men det ovenfor funker her ihvertfall. I tillegg til smokk.

Har prøvd det også.. hadde en klut inntil kroppen et par timer før jeg la den inntil kinnet hennes. Men hun slo seg ikke til ro med det mer enn et par minutter. NÅ har jeg fått henne til å sove.. i voksiposen.. må ta henne opp å fjerne posen? Blir kanskje litt varmt å ha henne i den hele natten siden det er dun i den. Tenkte å sette opp vinduet, men da får hun trekken og vil jo ikke ha sykt barn

Har du prøvd å legge henne i helseteppe sånn som på sykehuset? Vi gjør det enda når han skal sove vi, da er det litt lunt rundt han. Er tydelig at han liker å ha det litt trangt for når vi putter han i Bjørnedrakta når vi skal ut så siger øynene igjen [:D]

ORIGINAL: Babymario

Har du prøvd å legge henne i helseteppe sånn som på sykehuset? Vi gjør det enda når han skal sove vi, da er det litt lunt rundt han. Er tydelig at han liker å ha det litt trangt for når vi putter han i Bjørnedrakta når vi skal ut så siger øynene igjen [:D]

Nei, men det skal jeg prøve i kveld :) Blir alltid trøtt av å bli lagt i voksiposen sin, så tyder på at hun liker det trangt hun også!! [:D]

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: Babymario

Nei, men det skal jeg prøve i kveld :) Blir alltid trøtt av å bli lagt i voksiposen sin, så tyder på at hun liker det trangt hun også!! [:D]

Lykke til! [:)]

Back
Topp