På min side står det

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
I dag er det lørdag 21. mai, og du er 7 uker ut i svangerskapet. Det er 33 uker og 2 dager igjen til din termin, mandag 9. januar.  
LIVMOREN din er nå på størrelse med en appelsin!

5 uker igjen til di magiske 12 ukene,la dem gå fort. og 4 dager igjen til ultralydemoticon

kult!! :)

Fru Håttentått skrev:
I dag er det lørdag 21. mai, og du er 7 uker ut i svangerskapet. Det er 33 uker og 2 dager igjen til din termin, mandag 9. januar.  
LIVMOREN din er nå på størrelse med en appelsin!

5 uker igjen til di magiske 12 ukene,la dem gå fort. og 4 dager igjen til ultralydemoticon

SIGN! Samme her!! emoticon
Men jeg vet ikke når UL er! :) Men skal på svangerskapskontroll denne uka!! :D

Hæ? Er livmora alt på str med en appelsin? Men hvor stor er den når det ikke er noe bebis inni der da? Siden den lille bare er noen mm stor, trodde jeg at livmora kanskje var en cm i diameter. Ja ja, så er det kanskje ikke BARE godteri som gjør magen så stor da;)

Hehe ja den er visst det,allerede liksom.
Trudde heller ikkje den var så stor.

Pucca skrev:
Hæ? Er livmora alt på str med en appelsin? Men hvor stor er den når det ikke er noe bebis inni der da? Siden den lille bare er noen mm stor, trodde jeg at livmora kanskje var en cm i diameter. Ja ja, så er det kanskje ikke BARE godteri som gjør magen så stor da;)

Ja, den begynner å få litt størrelse, men skal ikke være synlig ennå, den ligger jo godt gjemt bak skambenet :P Men det er ganske vanlig å få mage tidlig pga luft osv tidlig i svskapet da :)

Når har du termin? Hos meg står også 7 uker idag. Synes tiden går nå....

jeg har 10.1. rart at det står 7plus1 hos meg og. er litt forvirret av alle disse beregningene.

men babisen kommer nok når den vil emoticon

Back
Topp