På min 44. dag i denne pp.

Lutta

Andre møte med forumet
Og enda venter jeg på IKM. Jeg har testet negativt tre ganger siden dag 27. Jeg har aldri før gått over tiden. Det er ganske ubehagelig. Jeg har hele mitt liv hatt 30-dagers sykluser. Da jeg tok ut hormonspiralen i begynnelsen av april overrasket det meg at jeg fikk mensen etter to dager. Så da tenkte jeg at alt var i orden. Men her ser man hvor feil man kan ta. Jeg har jo ikke fått mensen enda, og ikke er jeg gravid. Irriterer meg at jeg må gå og vente...[:@]
 
He,he...ikke greit!
Er nok i det hele tatt at spiralen er fjerna,kroppen spiller deg nok bare et puss.
Min mens som skulle dukket opp ble liksom bare borte den påfølgende mnd,men var normal igjen til vanlig tid mnd etter der igjen!
Så du må nok bare smøre deg med tolmodighet...[;)]
 
Hei[:)]

Jeg hadde det slik da jeg slutttet med P-piller for å bli gravid med første mann. Ikke for å skremme deg, men IKM uteble i 6mnd. Det er vel sjelden at den uteblir så lenge, men det gjorde den altså på meg.. Nå tok jeg ut hormonspiral for 8 mnd siden. regnet med at det vil ta litt tid før det ble orden på sakene nå også så jeg var ute i god tid. Men alt har til nå gått helt smertefritt og regelmessig for seg. Nå har vi bestemt oss for å prøve å bli gravide - og hva skjer? jo den forsvinner igjen. Jeg er nå på min 51 dag denne perioden, men er ikke gravid.. Det virker som om min syklus er veldig sensitiv og lett å sette å ut av spill.

Karianne
 
Back
Topp