På med gravidbuksene..

Songbird_84

Flørter med forumet
Kun joggebukser og tights som fortsatt er behagelig å gå med.. Så i dag måtte jeg i boden og lete etter de gamle gravidbuksene... Må nok på butikken å kjøpe nye, da disse er aaaalt for store etter jeg hadde ei skikkelig vektøkning på slutten sist.. disse blir nok spart minst et par mnd til...;) Men deilig å kunne dra den strikken over magen da, og slippe de buksene som gnager seg inn i magen...;)

Måtte frem med mammabuksene i dag jeg også. Magen kom som et lyn og orker ikke at noe strammer. Det blir en tur på HM for å kjøpe noen nye bukser etterpå. De har en skikkelig god baggy jeans der som jeg bodde i sist svangeskap og slitt ut!

Hvilke bukser er det på H&M? Elsker baggy jeans - og skulle gjerne hatt noen som funka til gravidemagen etterhvert også :-D

Nangi skrev:
Hvilke bukser er det på H&M? Elsker baggy jeans - og skulle gjerne hatt noen som funka til gravidemagen etterhvert også :-D

Prøvde å finne en link til de,men fant ikke på nett. De har hvertfall mange på HM her i Sandvika hvor jeg bor. Koster 199 kr. Veldig behagelig og gode bukser :)

Er det gravidebukser eller vanlige?

jeg fant frem gravidbuksene fra forrige gang for en uke siden! de datt bare rett i bakken! var en smuuule større sist, jah :P
verste er at jeg var hos veninna mi å henta meg masse mammaklær, men takk nei til buksene for jeg mente de var for små! skal ut der å hente de allikevel jah!det er vist størrelsen min, det nå :D

var på H&M i sta å kjøpte meg to mammabukser! en svart "ola"bukse og en svart penbukse!
den olabuksa (som overhode ikke er ola) er den deiligste buksa jeg noensinne har hatt på meg!!! kommer til å bo i den, jah! 

EngeLykke skrev:
Det er gravidbukser!

Ooo! Takker! Tror jeg må til byen i morra og finne meg noen sånne :-D

Jeg også!! Måtte finne de fram, magen poppa frem med en gang!! :-)

Finnes det ingen andre altenativer enn tight, joggebukse og gravidbukser? Merker at de fleste bukser begynner å bli trange og ubehagelig jeg også, men føler ikke jeg har behov for skikkelige gravidbukser enda.. og tights og jobbebukse er ikke noe jeg liker å gå rundt med..
Noen som kan komme på noen type bukser som bare er litt regulerbare i livet eller noe sånt?

Jeg kan også anbefale andre bukser de har på HM. De har en del behagelige bukser i treningsklær avdelingen. Bukser med høyt liv som kan brettet ned. Jeg levde mye i de sist graviditet også.

Jeg kjenner at det ikke er lenge til jeg må frem med gravidklærne her også. Jeg får sydd meg grvidbukser. Kjøper mg en Levis bukse og får lagt inn en fold fremme, da kan den brukes fra nå og frm til termin, og il og med ukene etter fødsel :)

Siden vi skal på vennefest i kveld måtte jeg kaste inn håndkleet og dra på hm og kjøpe meg en bukse :P Ble en baggy mammabukse som er aaaaalt for stor i magen foreløpig men var sykt digg på resten :) ser for meg at den kan brukes gjennom hele svangerskapet :) gleder meg til å ta den på og endelig ha noe annet enn tights å gå i :)

Har en veldig god mammabukse jeg har gått i noen uker nå, pluss joggebukser da.. ikke fordi magen nødvendigvis er så stor enda, men det er ubehagelig å ha noe stramt rundt den.. Nå i sted var jeg opp og lette fram resten av gravidklærne, en bukse til i dongeri og to gravidtightser.. 10 uker og nå ser jeg at magen er der ja.. Blir spennende å se de neste ukene nå ;)

Jeg har kjøpt meg noen baggy olabukser fra Lindex generous, i en del større str. enn det jeg vanligvis bruker. Den er ganske grei på magen, også er den jo kjempe deilig å gå med, og er ikke en mammabukse.

Back
Topp