på mandag. OPPDADERT.

t.t.h.

Elsker forumet
skal jeg ringe hausken[:D][:D]slik at vi kan komme i gang med fryseforsøket, etter mine beregninger så er jeg ruger 3 uka i sep[:D][:D]hvis egga overlever opptining[8|][8|]

ja nå har jeg prata med hausken[:D][:D]blir fryseforsøk i sep hvis tr kan vær så snill og vær forsinka et par dager, vi skal til bulgaria 4 sep pga det så er det ikke sikker vi rekker et forsøk før i oktober. men jeg satser på at tr blir noen dager forsinka[8D][8D]spurte om jeg kunne få inn alle 3 egga, da lo hun sykepleieren av meg, men hun skulle høre med legen[;)][;)]2 av egga var av veldig god kvalitet det3 var ikke fullt så bra men bra nok til og fryse[:D][:D]så hvis alt går etter planen så er jeg ruger i sep og kansje på 3 egg[:D][:D]

Så spennende[;)] Masse masse lykke til[:D]

Selvsagt skal de overleve opptiningen t.t.h [;)] Uten tvil! Dette blir spennende [:D]

lille mille: ja det skal de[:D][:D]takk takk[:D][:D]

Ja henger meg på og sier at selvfølgelig skal de overleve opptiningen[:)] Blir spennende å følge med[:)]

Dette blir spennende, hvor mange hadde du på frys? [:D] Krysser det jeg har altså [:D][:D][:D]

ORIGINAL: snoopy81

Så spennende[;)] Masse masse lykke til[:D]

fano: har 3 på frys[:D][:D]så et må vel klare seg[:D][:D]

Selvvsagt [;)] Tar de og tiner opp alle tre eller t.t.h? Har på følelsen at du blir ruger på 2 jeg nemlig [;)] Hihihi.. Ikke det at jeg skal skryte på meg at jeg alltid har rett, men nå håper jeg at det er DIN tur [;)] Krysser fingrene!

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja henger meg på og sier at selvfølgelig skal de overleve opptiningen[:)] Blir spennende å følge med[:)]

hihi.. så spennde..

jeg skal også ringe de på mandag å høre åssen resten av uka mi ska være.. hihi..

Spennende, masse lykke til vennen. [:)]

tusen takk jenter[:D][:D]

lille mille: tror de tiner alle 3[:D]håper virkelig jeg får 2 som overlever, satser på at du har rett[:)][:)]

elin R: ja det er helt sant at det kan komme masse godt ut av det, det er jo jenta de et bevis på[;)][;)]hvor mange frys hadde dere før spiren satt?

Da krysser vi fingrene for at tanta faktisk skal være litt forsinket, hehe. 3 egg får du nok desverre ikke, det går imot reglene he ri norge fikk jeg beskjed om når jeg spurte hvertfall, men 2 er jo topp [:D][:D][:D]

snuppis: kunne godt hatt trillinger[8D][8D]he he. da hadde vi vært ferdig med prøverør for altid[8D][8D]

Fano: er du sikker på det siden det er privat?[;)]hun sykepleieren sa ikke til meg at det ikke var lov i norge[8|][8|]

ORIGINAL: Lille Mille

Selvsagt skal de overleve opptiningen t.t.h [;)] Uten tvil! Dette blir spennende [:D]

Back
Topp