På liv og død

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Begynner igjen idag! Akkurat nå! Grein meg halvt ihjel sist gang og mistenker det gjentar seg :p

Har ikke sett den før, men når de sier at det blant annet skal være på nyfødtintensiven på a-hus skifter ikke jeg kanal

Har heller ikke sett på før, vet ikke om jeg klarer å se på om det blir mye nærbilder av operasjoner og slik.
Ser på siden jeg så det skulle være med fødsel og babyer, høyst aktuelt om dagen :)

Æææ, jeg har akkurat sett et keisersnitt :O

Huff... Jeg skulle se det men i kveld bestemte ungen seg for å være vanskelig å legge!

Kjempe bra program, glad vi bor i Norge.

Mannen ble overrasket over hvor mye de dro i huden under et keisersnitt :P hehe, jeg bare sa at jeg kjente det godt ja :P

Uff jeg gråter bare jeg ser babyer og fødsler :( Så i kveld fikk jeg ut noen tårer i det minste ;)

Fikk se siste del. får helt vondt av barn som må opereres og greier. Tåler det helt fint på voksne, men på små barn er der helt anderledes.

Jeg var sikker på at det startet kl 21.30 så var for seint ute... men neste uke da skal jeg se det :)

Ja det måtte jeg få med meg :-D
Så forrige sesong og :-)

Jeg også tenkte over keisersnittet; var det sånn de dro i meg også tro???:-o

Mange tårer som presset på ja. Syns det er helt fantastisk :-)
Ble også ganske satt ut første gang jeg så keisersnitt som student, men hadde heldigvis blitt advart på forhånd :-P

Back
Topp