På lørdag blir det slektsstevne.....

Bruker763eli

Forumet er livet
Vi skal ha slektsstevne på lørdag - det skal bli kjekt. Hele slekta etter farmor og farfar er invitert - og det kan bli ganske mange[&:][:)] Vi får besøk fra Canada - har 2 søskenbarn og ei tante (etter min farbror som bodde der hele sitt voksne liv) og hun ene har selv 3 barn som dermed blir tremenninger til barna mine. Det er hele 25 år siden sist de var her - da var jeg konfirmant[&:]

Skal bli kjekt å se alle søskenbarna mine igjen, tanter og onkler og ikke minst de fra Canada. Om kvelden skal vi ha søskenbarnfest[:)]

[:)][:)]

Så gøy! jeg synes det er skikkelig artig med slike treff! Har aldri skjedd på min side av slekta da, men mannes familie har det av og til[:D]

Synes det er spennende å treffe så mange forskjellige mennesker, men som liksom har samme opphavet!

ORIGINAL: Mibah

Så gøy! jeg synes det er skikkelig artig med slike treff! Har aldri skjedd på min side av slekta da, men mannes familie har det av og til[:D]

Synes det er spennende å treffe så mange forskjellige mennesker, men som liksom har samme opphavet!

Ja, vi har også vært på flere stevner på min manns side. Både faren og morens side - kjempekoselig. Så nå gleder jeg meg til å treffe både store og små igjen.[:)]

Det er kjempe koselig med slektsstevne og få møte familien igjen. Kos deg masse

Så gøy! Noe slikt har aldri forekommet i min slekt, men G sin slekt hadde da jeg gikk gravid med Johanna, og da var det etterkommerne etter G sine oldeforeldre (og morsomt nok, etter hun Johanna er kalt opp etter)

Det hørtes knallkjekt ut!!!!

Back
Topp