på lørdag blei i veldig redd..

Rita_h

Forelsket i forumet
vi e på besøk hos foreldran mine i Molde, å på lørdag va vi på 81årsdag til min morfar..
så satt i på kjøkkenet å ga Malin ei flaske (sia ho må ha fred når ho spis), så sku i gi ho smokken sin etterpå.
i dro litt i den for å sjekke, å der gikk latexen i oppløsning i fingran mine..
i har sett att den har måtta byttes ut ei stund,å prøvd å vnne ho te en ny en, men ho vil bare ikkje ta nokken andre..
men tenk HVIS I IKKJE SJEKKA DEN, å bare ga den te ho.. den kunna sote se fast i halsen hennes..

så no har 7sorta smokka her, men ho vil ikkje ta dem.. den ho hadde fikk ho på sykehuset, å sku ha blitt bytta vær 3uke.. men d va de ingen så sa te oss før den va blitt så diger.. å no vil ho bare ha den gamle, men den e kasta..
å ho va så avhengig av den, ho kunne ikkje sove uten, sitte i bil eller bli kledd på uten..
men no bryr ho se ikkje om den.. sovne uten, spise uten og leke uten..

dette ser ut som en trøst-smokk..? kan bestilles på www.akgrieg.no/ og kommer innen et par dager! Kan evt prøve å gå opp i størrelse, siden det er det hun er blitt vant til[:)]

Uff, så ekkelt [&:] Jammen bra du sjekka den! [:)]

de va en trøst smokk 15måneda+, men sia dem bli større ved bruk å ska byttes ut vær 3uke og hennes va 5måneda vil ho ikkje ta nye smokka fra trøst.. har kjøpt trøst fra nyfødt, trøst fra 15måneda, nuk, mubi, mam, en braziliansk sort i fikk kjøpt igjennom Grieg og tommie tippie..

Back
Topp