A Ashtrey ! Gift med forumet 2 Des 2009 #2 Varierer litt på plassen julebordet blir holdt ! [:D] Og om det er på fredag eller lørdag... Jeg er alltid litt mer pyntet på lørdagen enn på fredagen ! [;)]
Varierer litt på plassen julebordet blir holdt ! [:D] Og om det er på fredag eller lørdag... Jeg er alltid litt mer pyntet på lørdagen enn på fredagen ! [;)]
S Stage_Doll Glad i forumet 2 Des 2009 #3 Julebord til lørdag, fint og dyrt sted + fint utested etterpå = Enten kjole eller skjørt og topp.. Mest sannsynlig skjørt og topp..
Julebord til lørdag, fint og dyrt sted + fint utested etterpå = Enten kjole eller skjørt og topp.. Mest sannsynlig skjørt og topp..
M ~Mirabell~ Guest 2 Des 2009 #4 Jeg skal gå med kjole!Julebord er en fest, skjørt &topp/bukse & topp/tights & tunika går jeg med til vanlig
Jeg skal gå med kjole!Julebord er en fest, skjørt &topp/bukse & topp/tights & tunika går jeg med til vanlig
F FancyPants Forumet er livet 2 Des 2009 #7 Kjole! Liker å pynte meg hvis jeg skal noe spesielt, og da er jo julebord en fin anledning til å dresse seg opp litt.[;)]
Kjole! Liker å pynte meg hvis jeg skal noe spesielt, og da er jo julebord en fin anledning til å dresse seg opp litt.[;)]