På jobb??!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Hm. Er jo på jobb da, men tankene bare flyr av gårde! Har store problemer med konsentrasjonen. Tenker bare på graviditeten!Flere som har det på samme måte?
Er det mange som er sykemeldt allerede? Jeg var fantastisk utrolig super kvalm forrige svangerskap og var kvalm fram til uke 20 - sykemeldt nesten hele tiden fram til uke 20. Nå er jeg foreløpig ikke kvalm - kan bare bli litt uggen når det er lenge siden jeg har spist. Har litt rare pupper (!) og tisser mye - ellers føler jeg meg vanlig. Men det er jo veldig tidlig for meg enda - kvalmen kan komme........
Liker jo liksom litt symptomer også da! Da er det liksom ikke noe tvil om at jeg er gravid!

Sliter litt med å konsentrere meg på jebben, men gr greit:) Stopper bare litt opp innimellom og smiler for meg selv. Jobber fullt fortsatt, men jobber 3-delt turnus som sykepleier så har jo litt fri innimellom:) 

Får håpe kvalmen holder seg unna da! Håper virkelig jeg kan jobbe leeenge!! Tiden går jo så mye fortere og går nesten på veggen hvis jeg må være hjemme fordi jeg er dårlig:/

Ja skjønner hva du mener!! Tenker jo mye på den lille spiren i løpet av dagen! Jobber u bhg , så her er det ikke mulig å drømme seg bort..hehe ... Jobber fullt. Med nr 1 ble jeg 50% sykemld i uke 25 pga bekken. Med nr 2 jobbet jeg frem til jeg ble lagt inn pga svangerskapsforgiftning i uke 33.

Jeg er sykemeldt.. Men jeg var 40% sykemeldt når jeg ble gravid og.. Ooogså ble jeg dårlig.. Grisedårlig ! Så da ble jeg 100% i to uker, og nå er det jo stor sjangse for at jeg har mista, så nå er jeg sykemeldt ut uken pga det da.. Håper så INDERLIG at jeg kan komme tilbake på jobb snart, iallefall en viss prosent.. Dauer av og være hjemme hele døynet.. Ikke har jeg lappen, så kommer meg jo ingensted.

jobber over 100 prosent stort sett...Jobben min krever ikke så mye konsentrasjon, heller styrke og kondis :P hehe

Jobber 100%. Blir trolig så jeg går over til svangerskapspenger i  deler av jobben min i uke 12. Har en jobb der ca 50 % av den ikke passer med graviditet. Den andre halvdelen håper jeg at jeg kan fortsette med frem til termin.:)

Sist svangerskap var jeg sykemeldt fra uke 7 og omtrent helt til permisjon.. Håper virkelig det ikke blir så gale denne gangen! Har vært veldig dårlig i begge mine svangerskap,men gikk på skolen med første så da nyttet det ikke å sykemeldt seg:p

Tenker mye på det, menblir vel automatisk når det er blod flere ganger om dagen... fremdeles!!!:-(men viser det seg å være riktig at dette er uskyldige blødninger så blir jeg nok sykmeldt siden jeg har kjent det godt i bekkenet i snart 3 uker allerede.

hadde håpet å slippe unna denne gangen, var sykmeldt pga bekkenet fra uke 12-15 en gang sist og det ble et fryktelig langt svangerskap.

Back
Topp