På jobb

FruKMAS

Andre møte med forumet
Uff.. Sitter på jobb og er kjempe trett og småuggen. Hva gjør jeg? Føler ikke det er ille nok til å gå hjem, men en sofa hadde vært veldig god akkurat nå. Og det værste er at jeg skal jobbe til halv 6 i kveld. ajaj.. Noen flere som har sånne "problemer"?

Ja, jeg er så dårlig at jeg er sykemeldt nå.
Du har fullt lov til å gå hjem hvis du er syk.

Goood bedring!

Føler med deg! Jeg er stuptrøtt og har full dag med undervisning! Elevene sitter med forypningsoppgaver og da holder jeg meg våken med babyverden!!!

Jeg gikk på jobb i dag, men etter enn time var jeg så svimmel og kvalm at jeg spurte om å få gå hjem. Da spurte sjefen om jeg var gravid, kunne jo ikke si nei, så nå er det også gjort. Kasta opp på vei jem... Ikke  press deg om du er dårlig!

Jeg gikk på jobb i dag, men etter enn time var jeg så svimmel og kvalm at jeg spurte om å få gå hjem. Da spurte sjefen om jeg var gravid, kunne jo ikke si nei, så nå er det også gjort. Kasta opp på vei jem... Ikke  press deg om du er dårlig!

Jeg er dårlig selv, men tror det er omgangsjuke, siden vi er flere som er dårlig. Jeg er hjemmeværende med 2 små. Så idag blei samboer hjemme for og hjelpe. Snille mannen minDu har all rett til og være hjemme om du er dårlig!

Back
Topp