På jakt etter meg selv.....

supernint

Elsker forumet
Jente/dame på 30 år, gift og har 2 barn som blir henholdsvis 2 og 4 år nå i mai.
Kampen mot vekta startet vel da jeg som mange andre fikk et par tilleggskilo hvert år etter at jeg passerte 18 år. Før jeg ble gravid med nr 1 veide jeg ca 70 kg. Etter fødsel nr 1 stagnerte vekta på 82,5 kg og jeg brukte aktivt formet her inne. Greide da å gå ned 14,5 kg ved hjelp av super motivasjon fra alle her inne. Dette kom på igjen når jeg fikk barn nr 2 i mai 2011, og nå sitter jeg her med en vekt på 82.0 kg.


Start: 82,0 kg
Vekt nå: 77,4 kg
Nedgang så langt: 4,6 kg
Ønsket nedgang: 17 kg
Antall kg igjen: 12,4 kg

Utgangspunkt: 82,0 kg, BMI: 30,12
12 april: 77,9 kg ( - 4,1 kg og 5 %)
19 april: 77,8 kg ( - 0,1 kg og 0,13%)
26 april: 77,4 kg ( - 0,4 kg og 0,51 %)
3 mai:
10 mai:
17 mai:
24 mai:

NY BMI: 28,43
Total nedgang: 4,6 kg og 5,61 %


Delmål 1: 79,9 kilo
Delmål 2: 77,0 Kilo
Delmål 3: 75,0 kilo
Delmål 4: 72,0 kilo
Delmål 5: 69,9 kilo
Delmål 6: 67,0 kilo
Hovedmål : 65,0 kilo

 
Så kjekt å se gamle kjente igjen:)
Dumt at du ikke har klart målet enda...Men denne gangen klarer du det:D
Masse lykke til:)
 
Ned 0,9 kg denne uka. (Eller 4 dager da) Jeg startet på mandag, men ønsker å ha veiedag på fredager!
Ikke telt så kcal så veldig, men vært bevisst på hva jeg har spist, og hva jeg ikke får spise;)

Har litt kosedag på fredager.... men da har jeg mange dager å rette på evt skade på;)

Ønsker alle ei flott uke!
 
Ned 0,7 kg denne uka, og dermed nådde jeg delmål 1. Går ikke i racerfart, men en jevn nedgang er bra.
Men søtsuget er fortsatt tilstede.....
Har vært flink med trening frem til nå, men nå greier jeg så vidt å gå da jeg har en rygg som har streiket.
Men har være ekstra flink med kostholdet da. Men unner meg som vanlig ekstra god mat på helg, samt litt godis.
Viktig at det er noe jeg kan leve med....

Håper det går bra med alle dere andre også!
 
Ned 0,5 kg denne uka. Har ikke fått trent siste uka pga sykemeldt med vond rygg. Har også kost meg på helg, så er fornøyd med vektnedgang på 0.5 kg:)
Men skal prøve å bli flinkere på helg, slik at jeg kanskje kan få enda litt mer i nedgang pr uke.
 
Oppdatert i hovedinnlegget etter at jeg startet på nytt da slankekrigen startet her inne.
Så langt har det gått bra, så er bare å fortsette:)
 
Back
Topp