På hvilken syklusdag

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
ca er det vanlig å ha uttak?

Jeg har hatt på dag 14 hver gang jeg har gått på puregon, men nå da jeg gikk på gonal-f hadde jeg uttak på dag 11, så tror det varierer en del:)

Jeg startet med sprøyter på syklusdag 2, og skal ha uttak i morgen på syklusdag 12. Legen syntes først det hørtes tidlig ut, men med vanlig syklus ofte på 26 dager syntes hun det hørtes mer rett ut. Så kanskje det kommer litt an på den vanlige syklusen din også? De fleste går 8-12 dager på sprøyter mener jeg. Om man starter på dag to blir uttak da på syklusdag 12-16:-)

Jeg er så redd alt blir bare tull nå, for vi får jo kristi himmelfart, 17 mai og lang helg oppi alt. Vet ikke hvordan de er med uttak/innsett og alt dette på hellig dager/helg osv.

Jeg er så redd alt blir bare tull nå, for vi får jo kristi himmelfart, 17 mai og lang helg oppi alt. Vet ikke hvordan de er med uttak/innsett og alt dette på hellig dager/helg osv.
De tilpasser uansett syklusen din. Disse medisinene er jo en "styrt" syklus. Derfor er det forskjellig når man har uttak ettersom det er helger og andre helligdager:)

De tilpasser uansett syklusen din. Disse medisinene er jo en "styrt" syklus. Derfor er det forskjellig når man har uttak ettersom det er helger og andre helligdager:)

Tusen takk for svar :) Trodde de bare fikk til å tilpasse når man hadde lang protokoll jeg. Trodde det var sånn at når eggene var modne nok, så måtte man hente de ut og da måtte det skje den og den dagen. Men godt å vite at de kan styre likevel :D

Tusen takk for svar :) Trodde de bare fikk til å tilpasse når man hadde lang protokoll jeg. Trodde det var sånn at når eggene var modne nok, så måtte man hente de ut og da måtte det skje den og den dagen. Men godt å vite at de kan styre likevel :D
De kam justere mengde medisin, også får du orgalutran som hindrer eggløsning og jevner utviklingen :) Man får jo ikke eggløsning før man har satt Ovitrelle :)

Det e vel litt vanskeligere å styre med kort protokoll. Hos meg tror jeg nok at de ville tatt uttak på søndag sånn egentlig med tanke på utvikling av egg. Men jeg fikk lavere dose medisin siste dagen istede, også tok de ut på mandag.

Takk for svar begge to :D Blir spennende å se hvordan det blir :D Men ser ut som det ordnet seg med fri på mannen uansett, så da var man litt roligere igjen :)

Takk for svar begge to :D Blir spennende å se hvordan det blir :D Men ser ut som det ordnet seg med fri på mannen uansett, så da var man litt roligere igjen :)
Lykke til! Og kjekt at mannen kan ;) Han bidrar jo tross alt med en svært viktig del ;)

Lykke til! Og kjekt at mannen kan ;) Han bidrar jo tross alt med en svært viktig del ;)

Ja, det er det som er litt skremmende, når man man ser at det kommer på dager hvor han egentlig ikke kan ta fri. Mini firma og en jobb hvor man ikke kan skaffe vikarer, for det er ingen som kan skaffe de nødvendige papirene og førerkortene over natta.

Back
Topp