kathe84 Glad i forumet 14 Mar 2014 #1 Tror jeg skal ha kort regime, skal inn på kontroll på cd9 ca, tror jeg. Tilbake til spørsmål - når er uttak? Så tidlig som cd9/10? Og da er innsett ofte et par dager etter? Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror jeg skal ha kort regime, skal inn på kontroll på cd9 ca, tror jeg. Tilbake til spørsmål - når er uttak? Så tidlig som cd9/10? Og da er innsett ofte et par dager etter? Sent from my iPhone using Tapatalk
Starbucks Forumet er livet 14 Mar 2014 #2 Jeg var på kontroll på dag 8 og 12, og det er da de bestemmer når du skal ta el. sprøyta og 36 timer etter at den er satt så skal du ha uttak
Jeg var på kontroll på dag 8 og 12, og det er da de bestemmer når du skal ta el. sprøyta og 36 timer etter at den er satt så skal du ha uttak
kathe84 Glad i forumet 14 Mar 2014 #4 Oki. Så alt avhenger av hvordan mine follikler vokser og gror da Sent from my iPhone using Tapatalk
Starbucks Forumet er livet 14 Mar 2014 #5 Jepp Legen sjekker utviklingen og størrelsen på eggposene for å avgjøre uttak
D diddle Betatt av forumet 14 Mar 2014 #6 Jeg hadde uttak en torsdags morgen, og innsett på tirsdagen i lunsjtid uka etter