På hjernen!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Ulempen med barneTv, er at man får teite sanger på hjernen! Siste timene har jeg hatt "timmy tid" på hjernen.

"Timmy hei timmy, et lite lam med et tvprogram" osv, osv!! På dialekt!!

Får ikke sove pga det :( :P

Hihi! Det var litt av en sang å ha på hjernen ;-) har ingen sang på hjernen, men her kverner den som besatt ved tanken på hvilken bil vi skal kjøpe :-p

Her jobba samboeren på en ubåt for et par uker siden og merket plutselig at han nynnet på "didrik og dorte" mens han jobbet. Litt pinlig berørt da han oppdaget det helt til plutselig en annen på ubåten fortsatte å nynne på den der han slapp ;) Tydeligvis flere småbarnsfedre ombord :D

Eller så har dere denne:
"Vil du være vennen min så kom å gi meg snabelen din tra la la tra la lei"
Denne fra fantorangen :P

Oj.. Kjenner jeg blir litt glad for at den verste barneprogramperioden er over. 7 åringen er så opptatt med andre aktiviteter at det er sjelden hun ser tv og 1 åringen har enda ikke oppdaget tv'n :-) men tipper det ikke er lenge før timmytid og fantoranger etablerer seg i hodet mitt :-p

Jeg gleder meg masse til å se barne-tv med barnet mitt når det blir gammel nok til det,hihi:) Synes han der Timmy er ganske artig faktisk.Har sett det noen ganger på besøk hos en venninne som har barn;)Setter ofte på Sauen Sean på nettflix nå og jeg..;)

Jeg gleder meg masse til å se barne-tv med barnet mitt når det blir gammel nok til det,hihi:) Synes han der Timmy er ganske artig faktisk.Har sett det noen ganger på besøk hos en venninne som har barn;)Setter ofte på Sauen Sean på nettflix nå og jeg..;)
Hihi! Nå måtte jeg le litt her :-) er koselig å se barnetv sånn av og til, men synes at en del av barnetv i dag er litt dårlig jeg.. Det er liksom ingen koselige serie barnetv de kan se på.. Kun feks fantorangen som sitter å tuller seg før barnetv begynner liksom :-p neida.. Nå var jeg veldig negativ her.. 7 åringen min likte godt feks vaffelhjerte, men den tror jeg er slutt :-)

Hihi! Nå måtte jeg le litt her :-) er koselig å se barnetv sånn av og til, men synes at en del av barnetv i dag er litt dårlig jeg.. Det er liksom ingen koselige serie barnetv de kan se på.. Kun feks fantorangen som sitter å tuller seg før barnetv begynner liksom :-p neida.. Nå var jeg veldig negativ her.. 7 åringen min likte godt feks vaffelhjerte, men den tror jeg er slutt :-)
Barnetv på på 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet var sikkert bedre enn det er nå.;)Har maaaaaange gode barnetv-minner fra barndommen!<3

Barnetv på på 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet var sikkert bedre enn det er nå.;)Har maaaaaange gode barnetv-minner fra barndommen!<3
Ingen tvil om at barnetv var bedre før! Hehe, ble passelig glad når jeg såg at de sendte tjorven på barnetv, det brukte jeg å se på film når jeg var barn :)

Jeg har gått og sunget; "fri som en bjørn kan bli, drømmetre med honning i" i hele dag:p Oskar elsker de eventyrene, så det ser vi på hver kveld før han legger seg:)

Jeg har gått og sunget; "fri som en bjørn kan bli, drømmetre med honning i" i hele dag:p Oskar elsker de eventyrene, så det ser vi på hver kveld før han legger seg:)

Vi også ser på det hver kveld! Sophia elsker også de eventyrene :) vi synger den også som nattasang :) <3
Spørs om rundt ett år er perfekt alder for det programmet da;) Oskar syns det er så morsomt når han eventyr mannen hopper rundt, da storflirer han hver gang:D

Spørs om rundt ett år er perfekt alder for det programmet da;) Oskar syns det er så morsomt når han eventyr mannen hopper rundt, da storflirer han hver gang:D

Back
Topp