På helsekortet står det noe jeg ikke forstår..

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
.. Hva betyr det feltet der det står Cor/pulm/mammae? [8|] Står sånn ca midt på.

Cor/pulm/mammae – hjerte/lunger/bryster

det skjer under legesjekk av oss, men få leger sjekker sånt lenger, ikke bra egentlig, men vi er vel flinke selv med brystene vel, å kjenne etter kuler

Okay. Han lyttet på både lunger og hjerte, men kjente ikke på booberæne, heldigvis[;)] Hihi!
Også har han skrevet noe uleselig på det feltet.. sikkert ikke noe rart, da hadde han vel sagt det[8D]

Men dere, jenter.. må dere ta sånn GU med celleprøver og sånt?
Først sa han at jeg måtte det, og på slutten av timen sa han at jeg ikke MÅTTE, men at han anbefalte det..for det er 3 år siden sist.. så fikk bestilt time hos en damelege neste uke da..

Er så redd for at den celleprøvegreia skal være "farlig" for skatten min.. Mistet 4 uker etter forrige gang jeg tok celleprøve.. men det var sikkert tilfeldig..[&o]

ingen vits å kjenne på mine, for de er fulle av melkekjertlene alt, likt som sist. Så legen min har ikke skrevet noe der han. Sjekket verken hjerte eller lungene heller.

Synes du skal nevne din bekymring angående celleprøve jeg. Jeg fikk ikke sist, men det fordi jeg tok nok en ved starten av min ivf utredning, og tror kanskje jeg ikke trenger nå, for det er jo bare halvannet år siden jeg tok, etter fødselen med lillegutt

Ja, skal si det til hun damen til tirsdag. Kunne helst tenkt meg å vente til etter fødsel, igrunn..
Får se hva hun sier..

legen min lytter på hjertet, og lunger... brystene gidder han ikke å bry seg om:P

Jeg må ta celleprøve hver 3.mnd pga celleforandringer og legen sa at jeg burde ta nå også.. kjenner jeg også er litt skeptisk ettersom jeg også mistet etter celleprøve sist! Men det er garantert tilfeldig for ingen leger hadde tatt det hvis det var fare for å miste etterpå! Men man tanker jo når man har opplevd det der... :)

Back
Topp