På fredags morgen reiser vi til RIGA !!

Candykikk

Gift med forumet
Noen som har vært der? [:)]

Trenger Shopping tips så det holder [;)][:D]

Faen så mange tastefeiler jeg hadde

Jeg var det i desembar/januar skiftet. Shopping tips har jeg ingen av da alt untat spise og drikke er DYRERE en her,.var det når jeg var der i vertfall. Pga dårlig kroneverdi 1 lvl lå til ca 14,5 norske.

Jeg var veldig skuffet. Spise ute er billigere men ikke mye så vi spiste oss i hjel.. Brukte 6000 kr på 6 dager. Da hadde jeg kjøpt hudkrem, klippet meg og et skjerf resten var mat penger. Tenk deg selv å spise ute tre ganger om dagen på litt mindre dyrt steder en middels i norge.

Må legge til at han brukte like mye og kjøpte heller ingen ting så vi brukte ca 9000 på mat..........!!!!!![:@]

Ikke vært i Riga... Men så moro da!!! Kos dere iallefall[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Dollface

Kos dere.. Vi reiser til London [:D]

olala.. heldig.. dit skal jeg i april ! [:D] Har hørt at det skal være bra i london

Har ikke vært der, men høres koselig ut =) God tur!!!
Jeg skal forøvrig til Oslo (huhu) på Torsdag, kanskje ikke så stort.. men det skal bli godt å få shoppet litt, og bare slappet masse av med søsteren min - uten barn =)

ORIGINAL: shina

Jeg var det i desembar/januar skiftet. Shopping tips har jeg ingen av da alt untat spise og drikke er DYRERE en her,.var det når jeg var der i vertfall. Pga dårlig kroneverdi 1 lvl lå til ca 14,5 norske.

Jeg var veldig skuffet. Spise ute er billigere men ikke mye så vi spiste oss i hjel.. Brukte 6000 kr på 6 dager. Da hadde jeg kjøpt hudkrem, klippet meg og et skjerf resten var mat penger. Tenk deg selv å spise ute tre ganger om dagen på litt mindre dyrt steder en middels i norge.

Må legge til at han brukte like mye og kjøpte heller ingen ting så vi brukte ca 9000 på mat..........!!!!!![:@]

fy faen er det mulig?? [:'(][:-]
Det skulle jo være sinnsykt billig der da, om man vet om dem rette stedene å dra da selvfølgelig. er vel ingen hemmelighet at dem skrur opp prisene der det er turister. Du er klar over at en minstelønn for en latvier er ca 2000norske kroner. så jeg trodde det var sinnsykt billig der jeg.

Har problemer med å være glad på dine vegne[:-][;)] *SJALU*

Go tur! Shop till u drop!

ORIGINAL: JaCkLiN

Har ikke vært der, men høres koselig ut =) God tur!!!
Jeg skal forøvrig til Oslo (huhu) på Torsdag, kanskje ikke så stort.. men det skal bli godt å få shoppet litt, og bare slappet masse av med søsteren min - uten barn =)

ja men du, jeg reiser masse til oslo å det er en fin friet å en bra tur det. [;)]
Du får kose deg masse !! :D

ORIGINAL: MammaLM

Har problemer med å være glad på dine vegne[:-][;)] *SJALU*

Go tur! Shop till u drop!

HEHEHEHEHE ! skjønner den ! [:D] [:'(] 

har ikkje vert der sjøl, men ett vennepar av sambo har akkurat vert der nede!
og dei kjøpte inn alt av barneutstyr, og betalte ikkje meir enn 3000-, ca.

Då snakka eg om barnevogn, stellekommode, bilsete( uten base), leiketeppe, kle, og diverse avent flaske og sånn! De va no hvertfall KJEMPE BILLI!!!
ellers tror eg kle va en del billigare der enn i norge!

Vi var ikke på de verste turist stedene nei, men som sagt det kommer jo veldig an på krona. jeg tviler ikke på at de ikke tjener mer.

Jeg har ikke sett så mye tiggere noe annet sted heller.

Jeg så bare på klær og hud produkter. Og det var ikke billigere værtfall. Jeg så på de samme merkene som i norge. altså vera moda osv

Men jeg vet at spa skal vere billig der, det er ikke jeg så glad i faktisk (sikkert rar hehe)

Det har vistnok vert veldig billig der men det er ikke det nå lenger, da må du ut av RIGA by.

ORIGINAL: maleneka

Då snakka eg om barnevogn, stellekommode, bilsete( uten base), leiketeppe, kle, og diverse avent flaske og sånn! De va no hvertfall KJEMPE BILLI!!!

oi.. ja har hørt at det skal være billig der nede.

å nå som dem har finanskrise å alt på 75%prosent nesten, så er det vel løp å kjøp ! :D

ORIGINAL: Candykikk

ORIGINAL: maleneka

jepp[:)]
Kos deg masse!!! god tur[:D]
oi.. ja har hørt at det skal være billig der nede.

å nå som dem har finanskrise å alt på 75%prosent nesten, så er det vel løp å kjøp ! :D

Du kan høre med theolin[;)] Hun har akkurat vært der.. kom hjem i dag tror jeg[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Du kan høre med theolin[;)] Hun har akkurat vært der.. kom hjem i dag tror jeg[:D]

tror faktisk jeg snakka litt med henne før hun dro!

heisann på dere...er i riga ennå, jeg!! [:D]

ligger på hotellet og slapper av akkurat nå, før vi sjekker ut og drar til flyplassen kl tre.[:)]

vi har shoppet litt småting til ungene...ikke så billig som jeg trodde på forhånd, nei.
ellers har vi spist mye god mat. rimeligere enn hjemme, men dyrt nok. men så har vi kanskje valgt litt finerer restauranter også, kanskje.

vi har iallefall kost oss masse. hovedsaken med turen var å slappe av bare oss to. første ferie vi har uten barn.[:)]

ORIGINAL: theolin

heisann på dere...er i riga ennå, jeg!! [:D]

ligger på hotellet og slapper av akkurat nå, før vi sjekker ut og drar til flyplassen kl tre.[:)]

så deilig da[;)] Snakkes vel i kveld eller en annen dag[:D]

Back
Topp