Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shina
Jeg var det i desembar/januar skiftet. Shopping tips har jeg ingen av da alt untat spise og drikke er DYRERE en her,.var det når jeg var der i vertfall. Pga dårlig kroneverdi 1 lvl lå til ca 14,5 norske.
Jeg var veldig skuffet. Spise ute er billigere men ikke mye så vi spiste oss i hjel.. Brukte 6000 kr på 6 dager. Da hadde jeg kjøpt hudkrem, klippet meg og et skjerf resten var mat penger. Tenk deg selv å spise ute tre ganger om dagen på litt mindre dyrt steder en middels i norge.
Må legge til at han brukte like mye og kjøpte heller ingen ting så vi brukte ca 9000 på mat..........!!!!!![:@]
ORIGINAL: JaCkLiN
Har ikke vært der, men høres koselig ut =) God tur!!!
Jeg skal forøvrig til Oslo (huhu) på Torsdag, kanskje ikke så stort.. men det skal bli godt å få shoppet litt, og bare slappet masse av med søsteren min - uten barn =)
ORIGINAL: maleneka
har ikkje vert der sjøl, men ett vennepar av sambo har akkurat vert der nede!
og dei kjøpte inn alt av barneutstyr, og betalte ikkje meir enn 3000-, ca.
Då snakka eg om barnevogn, stellekommode, bilsete( uten base), leiketeppe, kle, og diverse avent flaske og sånn! De va no hvertfall KJEMPE BILLI!!!
ellers tror eg kle va en del billigare der enn i norge!
ORIGINAL: Candykikk
ORIGINAL: maleneka
har ikkje vert der sjøl, men ett vennepar av sambo har akkurat vert der nede!
og dei kjøpte inn alt av barneutstyr, og betalte ikkje meir enn 3000-, ca.
Då snakka eg om barnevogn, stellekommode, bilsete( uten base), leiketeppe, kle, og diverse avent flaske og sånn! De va no hvertfall KJEMPE BILLI!!!
ellers tror eg kle va en del billigare der enn i norge!
jepp[:)]
Kos deg masse!!! god tur[:D]
oi.. ja har hørt at det skal være billig der nede.
å nå som dem har finanskrise å alt på 75%prosent nesten, så er det vel løp å kjøp ! :D
ORIGINAL: theolin
heisann på dere...er i riga ennå, jeg!! [:D]
ligger på hotellet og slapper av akkurat nå, før vi sjekker ut og drar til flyplassen kl tre.[:)]