På fredag ble Lucas 8 mnd!

molly.

Glad i forumet
Begynner å bli stor gutt nå![:D] Skrev forresten et innlegg her for noen dager siden, om at jeg ikke får han til å drikke vann - og da fikk jeg et tips om gi han vann i shotteglass. Og det funka faktisk! [:D] Sånn ellers så synes jeg det er mye som skjer med den lille, store gutten vår om dagen. Han har lært seg å spytte, og det er jo veldig koselig[8D]Spesielt når han spytter mat i ansiktet på folk og sånn! Hehe. Han er i ferd med å begynne å krabbe nå, krabbet bittelitt tidligere idag faktisk. Og det som er mest gøy av alt er å holde mamma eller pappa i hendene og få lov til å gå selv. Eller, det vil si; løpe. Han løper, har ikke tid til å gå ser dere[8D] Han er en skikkelig uroklump! Han snakker ikke så mye, men han sier mama, papa, heii og ja. Også babler han en good del da, såklart. Og i går så sa jeg navnet på en sangtekst, som sluttet på love (tror det var bleeding love..) og da sa Lucas love også [:D] Søtnos!

Her er et par bilder av sjarmklumpen.

Kose seg i senga med mamma:)

Babykjeks er en stoor hit! :D

Brødskive med leverpostei er nam!

Her sitter han på hest for 2. gang i sitt liv:)

Jeg krabber snart nå, mamma!

[:D]

Gratulerer med åtte måneder [:)][:)][:)]
Herlig gutt du har. Ser ut som en stor og flink gutt [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Takktakk[:D] Han er ganske stor for alderen tror jeg[:)]

hehe...det vanntrikset ska jag å prøva...hehe.. Fina gutten din!!! [:)][:)]

gratulerer så mye med 8 mnds dagen- nydlig han er![:D]

Grattis så mye med 8 måneder! Så nydelig han er, skikkelig godgutt[:D][:D] En annen ting du kan prøve (hvis du ikke allerede har prøvd), er å ta ut den der anti-spill-tingen i avent sin tutekopp. Sarah gikk fra å drikke 10 ml om dagen til mellom 50 og 100 ml[:)]

ORIGINAL: sjanetta

gratulerer så mye med 8 mnds dagen- nydlig han er![:D]

ORIGINAL: Lykkelig_nr1

Grattis så mye med 8 måneder! Så nydelig han er, skikkelig godgutt[:D][:D] En annen ting du kan prøve (hvis du ikke allerede har prøvd), er å ta ut den der anti-spill-tingen i avent sin tutekopp. Sarah gikk fra å drikke 10 ml om dagen til mellom 50 og 100 ml[:)]

Tusen takk alle sammen! [:)][:)]

Nei, det har jeg ikke prøvd - takk for tips! [:D]

Så stor og fin han er[:D] Gratiss med 8mnd[:)]

åååå så søt han er!! Skikkelig godgutt ja![:)][:)] Gratulerer med 8 mnd! Spytting ja? hihi...her geipes det bare! Begynner tidlig sjarmisen din ja... Loooove! hihi..blir nok en sånn hjerteknuser ja[8D]

ORIGINAL: *englefjes*

Back
Topp