På flyttefot med baby

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Om bare tre uker så skal jeg og frøkna flytte til Sverige, samboeren har allerede bodd der i to uker og vi gleder oss til å endelig kunne se hverandre hver dag igjen og virkelig begynne hverdagen :)
Men vi skal flytte langt og det er mye å tenke på, enda mer når man har med en baby på flyttelasset :)
Så jeg lurer på om det er noen andre der ute som har vært på flyttefot med baby som har noen gode tips/råd? :)

Blir en spennende tid! Håper du holder oss oppdatert :D Kan forestille meg hvor fantastisk det blir å se hverandre igjen!

Eneste jeg må si (selvom jeg ikke tror jeg trenger å nevne det, egentlig) er, husk pass til babyen :p Men det har du sikkert allerede husket på :)

Masse lykke til. Vi skal heldigvis ikke flytte før 1 november så jeg har fortsatt en god stund på og forbrede meg. Tenkte og begynne litt pakking denne uken, vet jo aldri hvordan formen blir etter ks.

Da har pakkingen begynt og vi flytter på lørdag ❤️
Jeg har fått nyrebekkenbetennelse så det går sakte med høy feber og en baby på armen men nå er det ikke lenge igjen og jeg biter tenna sammen :)
Dessverre blir det ikke mye tid til å pakke ut da turen går til svigermor allerede på onsdag og deretter til svigerfar på fredag for da skal han gifte seg, så her kommer det til å gå i ett frem til neste søndag o_O

Husk å ta vare på deg selv også❤

Ai, hørtes tungt ut! God bedring, og håper det gikk greit med flytting? :)
Takk :)
Flyttingen går bra men dessverre fikk vi ikke alt med oss i et lass så det blir en ny runde på søndag opp til Norge... :(
Frøkna har vært kjempesnill mens vi har pakket opp og har vært fornøyd med å sitte i vippestolen å titte når hun var våken, en stk fornøyd mamma som har fått gjort mye med andre ord :p

Back
Topp