på fest

~ine~

Forelsket i forumet
Når gikk dere første gang på fest igjen etter at dere fikk baby??
når var dere borte fra babyen en helt kveld og natt? hvis feks besteforeldrene passet babyen..

Vi hadde barnevakt til Emma for første gang for en uke siden, da var hun borte til dagen etter. Vi var ikke på fest da[:)]

var ute første gangen da andrea var 4 uker gammel.. bor hjemme hos mamma enda, så andrea lå trygt i sengen sin selv, mens mamma lå i min seng.

ORIGINAL: EmmaT

Småen sov over hos pappaen sin for føste gang da han var 2 1/2 mnd. Jeg drakk litt, men ente opp sippende på vorspielet mens jeg visste babybilder av Abbe til alle som var der [;)]

hehe, det gjorde jeg også første gangen, og ble driiitsur på en fyr som sa "åh, så fin hun var" uten innlevelse..

Prinsen sov borte (hos besteforeldre) første gang da han var 1 1/2år. Var på fest første gang da han var 8 uker, men drakk ikke og pappan var hjemme med han. Litt for mye hønemor synes mannen min jeg er [:)]

ORIGINAL: EmmaT

Småen sov over hos pappaen sin for føste gang da han var 2 1/2 mnd. Jeg drakk litt, men ente opp sippende på vorspielet mens jeg visste babybilder av Abbe til alle som var der [;)]

Ha ha ha !! Det samme gjorde gubben også...
Og etter nesten 2 timer så sa han.."kan vi gå hjem til ungen vår"?[:)]

ORIGINAL: millesmamma

ca 8 uker gammel

var babyen borte da?? sov borte liksom....
gikk det fint?

Hm, en god veninne passet Thea for meg et par timer da hun var 2 mnd gammel så jeg fikk komme meg til frisøren. Så har min søster passet henne noen kvelder fra hun var liten sånn at sambo og jeg fikk gå ut å spise og se en kino, men første NATTA uten oss var da hun var 8 mnd gammel. Da overnatta hun hos mine foreldre en hel helg sånn at sambo og jeg kunne få være litt kjærester igjen. Men det har kun vert den ene gangen.
Vi planlegger en liten hotel weekend i mai så da blir nok Thea levert hos sine besteforeldre igjen.

hun var 5 mnd gammel og var hos farmora si fra lørdag kveld til søndag ettermiddag. og jeg skulle feire 30 års dagen min, drakk nesten ingenting og savna snuppa hele kvelden.
har bare hatt hun borte 4 ganger.
har ikke behøvd eller trengt barnevakt (enda[;)])

Første gangen både jeg og sambo var borte en hel kveld fra han var han vel rundt 2 mnd, da var mamma og pappa'n min hjemme hos oss og passa han. Men jeg kjørte den kvelden da[;)]

Ellers så har jeg og samboer vært ute på "skift"[:D] Så har ikke hadt noe stort behov for barnevakt sånn sett, så ikke har jeg/vi turt å la noen låne han en hel natt enda nei[&o]

Når adrian var 3 mnd. Var ikke slik at jeg følte for og gå ut. Tvert imot egentlig,men min søster fylte 20 år da.
Min bestemor og lillebror hadde adrian hjemme hos meg. Da var jeg borte hele natten,men sov hjemme. Bare at hun tok han om natten liksom.

Back
Topp