På ferie i Norge

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vårt langstrakte land har sikkert mange vakre perler å by på. Har dere noen tips til steder man bare må besøke og ting man må gjøre?

Selv vil jeg anbefale å stikke innom Eidsvollbygningen hvis man kjører forbi :)

Vårt langstrakte land har sikkert mange vakre perler å by på. Har dere noen tips til steder man bare må besøke og ting man må gjøre?

Hvis man tar seg en tur nordover, burde man absolutt få med seg helgelands-kysten! Vakker perle, vel og merke på sommeren i finvær :p

I fjor sommer var vi på Norgesferie :)
Kjørte fra Bergen til Kinsarvik. Besøkte mikkelparken. Kjørte så til Kristiansand og var selvsagt innom dyreparken. Så gikk turen til Bø i Telemark. Der var vi i badeland/sommerland. Var tilsammen på tur i 3 uker! En super ferie :)

Så fin tråd! :)

Atlanterhavsveien er fin :) og jeg er veldig glad i Kristiansund.
Oslo og omegn med alle øyene man kan besøke. Drøbak, julehuset der, oscarsborg. Er mye flott i landet vårt, listen er lang :)

Jeg er veldig glad i Telemark med fjell og daler, museumer og vakker natur. Ellers så er jeg utrolig glad i Bergen, mye fint å se på der og. Jeg liker godt plasser med fin natur og Gudvangen og Flåm er fine plasser.

Vi pleier bestandig å kjøre skikkelige omveier og unna hovedveier når vi skal noen plass. Da får vi sett så mye mer :)

Jeg syns Inderøy i Nord-Trøndelag er nydelig! Håper på en tur dit til sommeren. Ellers er jeg veldig glad i Sørlandet og Hvaler

Stavern og Helgeroa i sommersol er nydelig:D:D og veien er kort til Danmark og Sverige;)

En campingplass ved Porsgrunn har en fantastisk fin strand. I hvert fall for oss som ikke har hav.

En campingplass ved Porsgrunn har en fantastisk fin strand. I hvert fall for oss som ikke har hav.
Enig. Det er kjempe fint der.

Jeg anbefaler Stavern på sommeren, det er helt fantastisk. Bø sommerland. Dra til Brekkeparken i Skien er også en morsom ting på sommeren. Anbefaler en tur over fjellet til Bergen også. Kanskje innom Stavanger? Det spørs litt på hvor lang tid man har ;)

Lurer og på hvem.. Er fra byen selv.

Anbefaler Mølen.(?) ligger mellom Stavern og Helgeroa mener jeg.. Lenge siden jeg har vært der . Men min mor tar alltid masse nydelige bilder der...

Back
Topp