På FEM nå - om swingers...

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Jeg skjønner det ikke jeg! 15% av amerikanske par hadde drevet partnerbytte... Jeg vil IKKE dele!

Nei, det er jeg for sjalu til å drive med :P

Ser ikke grunnen til å dele jeg da... Kanskje jeg går glipp av mye morsomt, men jeg har det faktisk veldig morsomt sammen med mannen min også

imsa gto skrev:
Nei, det er jeg for sjalu til å drive med :P

Hahaha - akkurat det samme er jeg

haha noen ganger så kunne det vært greit tviler på at det skjer. hahaha. men helst så kunne han jeg bor med fått litt utenom!

Jeg er så sjalu at jeg hadde ikke taklet en kone til engang, noe han kan, i utgangspunktet, gjøre, om det ikke var ulovlig her. 

*Meya* skrev:
Jeg er så sjalu at jeg hadde ikke taklet en kone til engang, noe han kan, i utgangspunktet, gjøre, om det ikke var ulovlig her. 

Jeg hadde IHVERTFALL ikke taklet en kone til!  

Morellskatten skrev:

*Meya* skrev:

Heller det enn en elskerinne, for da har man jo ingen garanti liksom... En kone kan jeg jo være med på å velge selv til og med :P 

*Meya* skrev:

Morellskatten skrev:

*Meya* skrev:

Heller det enn en elskerinne, for da har man jo ingen garanti liksom... En kone kan jeg jo være med på å velge selv til og med :P 

Heldiggris Jeg velger ingen av delene jeg!

Jeg slipper heldigvis velge, gubben vil ikke snakke om det en gang, han orker ikke høre "dersom du hadde en kone til, kunne jeg da *ettellerannet*" heller, da klikker han :P

Back
Topp