På føttene

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hva har babyene på føttene når dere er ute i høst/vinter? Her har vi brukt å ha sokker eller ullsokker frem til nå, men i går fant jeg noen herlige sko! Myke varme uten hard sole. Her bæres mini endel rundt (hun liker ikke vogna...) så da må vi ha på noe varmt og godt :)ImageUploadedByBV Forum1382078757.881432.jpg
 
Så søte!
Her bruker vi ullsokker, og så har han "sokker" på fleecedressen sin. Kjøpte verdens fineste saueskinnstøfler på island, men de har så klart aldri passet siden jeg kjøpte for små...
Skal få kjøpt vottesko, må bare få somlet meg til det. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Så søte :D Hvor har du kjøpt?

Her bruker vi ull "tøffler" i vogna, om vi er ute å leker bruker hu stonz :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Her bruker hun ullsokker i vognen og reimatec poser når hun er ute og bæres. :)
 
Så søte :D Hvor har du kjøpt?

Her bruker vi ull "tøffler" i vogna, om vi er ute å leker bruker hu stonz :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Har også tent på å kjøpe slike stonz, virker veldi greie! Må kanskje gjøre det også... De jeg kjøpte var på en butikk som heter Cream, men den er en nisjebutikk så tror ikke de har den andre steder... Merket er En Fant så det selges nok andre steder i landet, kanskje google det. De hadde inne i fargene brunt, grått og hvitt.
 
Lille bruker ullsokker i vogna når hun sover,er vi ute og farter bruker hun sånne forposer,tror det er reima sine vi har.. Hun ønsker seg stonz til jul :) fikk noen deilig tøfler som er fora med ull som hun kommer til å bruke i vogna når det blir skikkelig kaldt... De er fra voksi...
 
Hva har babyene på føttene når dere er ute i høst/vinter? Her har vi brukt å ha sokker eller ullsokker frem til nå, men i går fant jeg noen herlige sko! Myke varme uten hard sole. Her bæres mini endel rundt (hun liker ikke vogna...) så da må vi ha på noe varmt og godt :)Vis vedlegget 35779
Hun har fått mini uggs i gave, men de er litt for store enda. de ligner :)
 
Har også tent på å kjøpe slike stonz, virker veldi greie! Må kanskje gjøre det også... De jeg kjøpte var på en butikk som heter Cream, men den er en nisjebutikk så tror ikke de har den andre steder... Merket er En Fant så det selges nok andre steder i landet, kanskje google det. De hadde inne i fargene brunt, grått og hvitt.

Ah, da får jeg google det :) Ja, jeg er veldig fornøyd med stonz hvertfall :) Kjøpte brukt for 100kr og de ser nesten ubrukte ut :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hun har fått mini uggs i gave, men de er litt for store enda. de ligner :)
Jepp, disse minner om uggs! Hun har uggs også men de er for små... Forskjellen er materialet tror jeg, hvertfall på de vi har. Disse er tykkere foret, og litt annerledes skinn virker det som... Vi var fornøyde med uggsa også da forsåvidt :)
 
Vi bruker fotpose fra polarn. Sitter kjempegodt på, vind- og vanntett. Lille her liker virkelig ikke vognen og sitter veldig mye i sele. Har enda ikke opplevd at hun er kald med de. Har også noen ullsko lik minikrysses sine, men de sitter kjempedårlig på de tynne beina vi har her i huset..
 
Har også tent på å kjøpe slike stonz, virker veldi greie! Må kanskje gjøre det også... De jeg kjøpte var på en butikk som heter Cream, men den er en nisjebutikk så tror ikke de har den andre steder... Merket er En Fant så det selges nok andre steder i landet, kanskje google det. De hadde inne i fargene brunt, grått og hvitt.
En fant har masse fine sko!! Mye fine skinn sko til barn:) jeg har skodilla, så kan nok bli mye sko på mine barn;-)
 
Back
Topp