På første kontroll...

Mamasusie

Forelsket i forumet
Da jeg gikk gravid første gang fikk jeg en bok med legen på første kontroll, husker ikke hva den heter, svnagerskapsbok kanskje, men man kunne skrive notater i den og der sto fra uke til uke om hva som skjer med fosteret/barnet. Får man ikke ei ny ei når man blir gravid på nytt? Jeg fikk nemlig ingen da jeg var det. Men hun virket litt stresset så kan være hun glemte det...? Vil gjerne ha den boka så jeg kan få skrive ned ting

Fikk det første kontrollen..Hun har sikkert bare glemt det..Du for bare spørre etter den:-)

Svangerskapsboken til mor/svangerskapsboken til far? Har min fra sist enda. fra fronten av er det uke for uke for mamma og fra bak er det uke for uke for pappa. Leste masse i den sist og har allerede tatt den opp denne gangen. Står årstall på den så ville trodd man fikk ny.

Takk for svar begge to :) da får jeg ringe å høre med de imårra, siden jeg skal den veien :)
Ja, er akkurat den boka jeg vil ha! kjekt å få lest til far også. Men vi har flyttet siden forrige svangerskap og jeg vet ikke hvor jeg har lagt den jeg hadde :/ Den dukker vel opp igjen en gang :))

Back
Topp