På føden

Snykvit

Elsker forumet
Da sitter jeg å venter på føden. Har ikke sovet i natt da jeg bare har hatt kynnere/rier, og da jeg var på do oppdaga jeg litt blod på papiret. Pga rask fødsel før ville de ha meg inn nå for en kontroll. Føler det er i det tidligste laget. Er bare 36+2 i dag. Håper det tar seg opp å blir fødsel i dag, eller at det slutter helt, så jeg får sove litt.

Oi, så spennende da - lykke til ❤️

Da sitter jeg å venter på føden. Har ikke sovet i natt da jeg bare har hatt kynnere/rier, og da jeg var på do oppdaga jeg litt blod på papiret. Pga rask fødsel før ville de ha meg inn nå for en kontroll. Føler det er i det tidligste laget. Er bare 36+2 i dag. Håper det tar seg opp å blir fødsel i dag, eller at det slutter helt, så jeg får sove litt.
Lykke til❤️

Lykke til, håper alt går bra!

Spennende! Lykke til :happy:

Ble sendt hjem med beskjed om å ta paracet mot smertene og prøve å sove mest mulig. De mente fødselen bare er helt i startfasen. Hadde ikke åpning enda. Med storesøster starta det med vannavgang, så gikk det slag i slag til hun var ute. Nå bare murrer hele kroppen og riene/kynnerne er helt ute å kjører. Men det er vondt. Håper dette går over i fødsel i morgen, eller noe. Begynner å bli litt lei.

Masse lykke til. Skjønner at du er lei...

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?

Nå er det plutselig lite som skjer. Ikke lenger rier, bare vanlige kynnere. Men er veldig trøtt, så jeg har sove nesten hele dagen. Fikk også sove i natt. Får håpe det holder seg sånn til iallefall til neste uke.

Back
Topp